مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد

اعزام ۸۰ دانش آموز دختر فریدونکناری به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار اولین مرحله از اعزام کاروان های دانش آموزی فریدونکنار به اردوهای راهیان نور در سال جاری برگزار شد.
سید عظیم اسماعیل زاده در مراسم بدرقه دانش آموزان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه “زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست”، گفت: عطر شهیدان، خود به خود هر قلب پاکی را به سمت خودش می‌کشاند و جذب می‌کند.
وی با اشاره به نقش برجسته اردوهای راهیان نور در آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور دانش آموزی یک عملیات بزرگ فرهنگی است که با همکاری سپاه و آموزش و پرورش انجام می‌شود.
مدیرآموزش و پرورش فریدونکنار تصریح کرد: اعزام کاروان راهیان نور، با حضور جوانان و نوجوانان، فرصت بسیار ارزشمندی است تا آنها را با رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا کرد.
اسماعیل زاده افزود: ۸۰نفر از دختران دانش آموز دبیرستانی شهرستان فریدونکنار در قالب ۲دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: مدت این اردو ۴ روز و دانش آموزان طی این سفر از یادمان‌های ارتفاعات بازی‌دراز، پاوه، یادمان عملیات مرصاد، پادگان ابوذر و یادمان مطلع الفجر بازدید می‌کنند.
مدیرآموزش و پرورش فریدونکنار تصریح کرد: این اردو در مراحل بعد با حضور دانش آموزان دیگر مدارس شهرستان فریدونکنار برگزار می‌شود و دانش آموزان اعم از دختر و پسر از یادمان‌های عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا