چراغ سبز نژادفلاح به مدافع مغضوب درخشان

بصیر،در ابتدای نیم‌فصل دوم لیگ برتر و با تصمیم حمید درخشان میثم حسینی، مدافع پرسپولیس از این تیم کنار گذاشته شد تا تنها دفاع چپ تخصصی پرسپولیس از جمع سرخپوشان جدا شود.

حسینی بعد از جدایی از پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه فسخ نکرد تا همچنان بازیکن پرسپولیس باشد. با استعفای درخشان از سرمربیگری پرسپولیس و در اولین تمرین سرخپوشان با کادر فنی جدید میثم حسینی به ورزشگاه درفشی‌فر رفت و با محمدحسین نژادفلاح در خصوص بازگشت به این تیم جلسه‌ای را برگزار کرد.

در جلسه نژادفلاح و حسینی، قائم مقام باشگاه پرسپولیس به این بازیکن اعلام کرد که تلاشش را برای حضور دوباره او در پرسپولیس انجام می‌دهد. نژادفلاح بازگشت حسینی به پرسپولیس را منوط به موافقت برانکو اعلام کرد.

با توجه به کمبود مدافع چپ در پرسپولیس به نظر می‌رسد بازگشت حسینی به پرسپولیس محتمل است.

مصطفی شهبازی، مسئول نقل‌وانتقالات سازمان لیگ در مورد اینکه آیا میثم حسینی می‌تواند به پرسپولیس بازگردد و برای این تیم بازی کند، گفت: با توجه به اینکه فسخ قرارداد حسینی با باشگاه پرسپولیس یکطرفه و از سوی باشگاه پرسپولیس بوده است این بازیکن می‌تواند به پرسپولیس برگردد و برای این تیم بازی کند.

وی ادامه داد: اگر حسینی با فسخ قراردادش با پرسپولیس موافقت می‌کرد دیگر نمی‌توانست برای این تیم بازی کند. به هرحال اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ و اعلام لغو شدن یکطرفه فسخ قرارداد باشگاه پرسپولیس با این بازیکن، می‌تواند برای او مجوز بازی بگیرد./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا