تا پایان امسال کوچه خاکی در محمودآباد نداریم

بصیر، فرهاد محمدی در نشست خبری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد با خبرنگاران اظهار کرد: محمودآباد امروز نیاز به توسعه دارد، توسعه همه‌جانبه‌ای که به همه صداها پاسخ دهد.

وی افزود: شورای اسلامی شهر به‌عنوان بارزترین نهاد مردمی باید شرایط خدمت‌رسانی را به مردم یک شهر تسهیل بخشد و ما در این دوره به‌دنبال تحقق این مهم بوده و هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد تصریح کرد: محمودآباد با مشکلات زیادی روبرو بوده که باید با همه توان برای رفع این مشکلات تلاش کرد تا شهری آرمانی و در خور مردم این شهر داشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه مردم می‌خواهند مسئولان در فضای شفاف و به دور از حاشیه کار کنند، بیان کرد: مسئولان باید عملکرد خود را هر از چند گاهی در معرض شهروندان قرار داده تا مردم هم انتقاد و هم پیشنهادات خود را ارائه تا امورات به نقطه مطلوب برسد.

محمدی خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر عدالت، مبارزه با رانت‌خواری و امانت‌داری را سرلوحه کار خود قرار داده و مسئولیت را امانتی می‌دانند که باید از آن محافظت کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر حمایت از شهردار، گفت: ما شهردار را عضو هشتم شورا می‌دانیم و از وی حمایت کامل می‌کنیم اما این بدان معنی نیست که در مسیر شفاف‌سازی وی را مورد سوال قرار ندهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد یادآور شد: هرکدام از اعضای شورای شهر می‌توانند با طرح یک سوال شهردار را به صحن علنی شورا بکشانند و در مورد شبهه و یا سوال ایجادشده از وی توضیح بخواهند.

این مسئول ابراز کرد: در گذشته این رویه وجود نداشته و ما با شکستن این رویه نشان دادیم که علاوه بر حمایت قاطع و صددرصدی از شهردار، اگر نقطه ابهامی وجود داشته باشد، حتما حساس می‌شویم و آن را رفع می‌کنیم.

محمدی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه شاخص‌ترین برنامه شهرداری در سال ۹۴ چیست، اذعان کرد: در سال ۹۴ پروژه‎های زیادی را در دست اجرا داریم اما شاخص‌ترین آن بحث آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های محمودآباد است، به‌طوری‌که شهردار قول داد تا پایان سال ۹۴ هیچ کوچه خاکی در محمودآباد نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: ۱۷۳ صورت جلسه، ۴۱۸ مصوبه، ۲۹ مصوبه عمرانی، ۲۸ مورد کمک به هیئت‌های ورزشی، ۱۵ مورد کمک به هیئت‌های مذهبی، ۳۶ مورد کمک به اشخاص، ۵۶ مورد کمک به ادارات، ۵۱ مورد مصوبات مربوط به توافقات شهرداری، ۱۳ مورد مصوبات واحد شهرسازی، بخشی از عملکرد شورای اسلامی شهر محمودآباد در سال ۹۳ است.

رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد سیاست شورا را ایجاد درآمد پایدار دانست و اظهار کرد: در این راستا شورا و شهرداری قدم‌های خوبی برداشتند.

وی بیان کرد: به‌دنبال کمک ۵۰۰ میلیون تومانی استانداری برای طرح سالم‌سازی دریا، شورای شهر نیز ۵۰۰ میلیون تومان به این امر اختصاص و زمین ساحلی پشت سپاه را برای سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی پیشنهاد داد.

محمدی در مورد منطقه تفریحی توریستی خط آهی محمودآباد نیز در پایان گفت: ما در این مورد خاص به توافقات خوبی رسیده‌ایم و منتظریم تا این توافقات به‌صورت عملی به اجرا درآمده تا بتوانیم درآمدی پایدار برای شهر ایجاد کنیم.

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا