فرمانده سپاه فریدونکنار

راهیان نور با اعتقاداتمان گره خورده است/ ضرورت انتقال این فرهنگ به بار اولی ها

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، سید ولی میرشفیعی در جلسه ستاد راهیان نور فریدونکنار در جمع روسای ادارت و نهادهای این شهرستان ، اظهار داشت: امروز در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید تجربیات را به نسل جوان منتقل کنیم، چرا که این ماموریت اثرگذاری فرهنگی ماندگاری دارد و حلقه اتصالی است بین دوران جبهه و جنگ و ترویج این فرهنگ که دست یابی به این گنجینه را برای نسل جوانمان آسان تر نموده است.

وی با تصریح کرد: در این سفر می توانیم به راحتی تجربیات خود را به نسل جوان انتقال دهیم و راه و شیوه دفاع از یک کشور را در پنین برنامه هایی مرور کنیم، به همین دلیل معتقدیم که راهیان نور یک اصل است که با اعتقادات و اندیشه های ما گره خورده است.

میرشفیعی تاکید کرد: برای دست یابی به چنین مهمی به یک اراده جمعی نیازمندیم تا این امر مهم تحقق یابد، تاثیرات این سفر بسیار بالا و آنی است و همه کسانیکه جبهه جنگ را قبول دارند و یا کسانیکه مخالف آن بودند به این باور رسیده اند که  راهیان نور علاوه بر پایدار بودن مانگار نیز می باشد و امیدواریم که بتوانیم از آن بهره مند شویم.

فرمانده سپاه فریدونکنار گفت: همه معتقدیم که دفاع مقدس بقاع متبرکه و تاثیرگذار دینی و بصیرتی ماست و امیدواریم که بتوانیم این فرهنگ را به همه بخصوص باراولی ها انتقال دهیم.

میرشفیعی اذعان داشت: در سال گذشته ۶۰۰ نفر را اعزام کردیم، امسال تاریخ اعزام از این شهرستان ۲۳ اسفند می باشد و در ۲۷ اسفند نیز برخواهیم گشت، همچنین دو اتوبوس ذخیره نیز برای خانواده شهدا در نظر گرفتیم  تا در زمان سال تحویل در منطقه حاضر باشند، همچنین به همراه هر اتوبوس یک راوی اعزام می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا