هرگز نگفتم رحمتی به استقلال خیانت کرد

به گزارش بصیر به نقل از  شبکه اطلاع رسانی داناعلی نظری جویباری ،‌ در ابتدا در خصوص جذب بازیکنان جدید و اینکه گفته می‌شود مهدی کریمیان با استقلال مذاکره کرده است،‌گفت: ما در حال رایزنی برای جذب بازیکنان مدنظرمان هستیم و به همین دلیل فعلا نامی از بازیکنان نخواهیم برد اما طی چند روز آینده نام بازیکنانی که جذب کردیم را به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص مذاکرات باشگاه استقلال با علیرضا بیرانوند و بیانیه باشگاه نفت تهران گفت: من نمی‌دانم مسئولین محترم باشگاه فرهنگی ورزشی نفت تهران چقدر از قوانین فیفا اطلاع دارند ولی تا آنجا که من می‌دانم بندی در آئین‌نامه فیفا وجود دارد که در فصل نقل و انتقالات  همه باشگاه‌ها می‌توانند با بازیکنان مدنظر خود مذاکره کنند.

وی افزود: ‌ما کار خلافی انجام نداده‌ایم و به باشگاه نفت نامه نوشتیم و  از طریق قانونی برای جذب بیرانوند عمل کردیم اما فکر می‌کنم مسئولان باشگاه نفت این کار ما را با شعار پاسخ دادند. سؤال من اینجاست اگر کار ما غیراخلاقی است پس چرا باشگاه نفت با ایمان مبعلی که با استقلال قرارداد یکساله دارد مذاکره کرده است؟ حداقل این است که ما اینقدر شهامت داشتیم گفتیم بیرانوند را می‌خواهیم و مسئولین نفت هم خیلی راحت می‌توانستند جواب نامه ما را بدهند و بگویند ما به این بازیکن نیاز داریم و او را به استقلال نمی‌دهیم.

نظری ادامه داد: با این جواب دیگر نیازی به این همه سر و صدا نبود. ما چون در فصل نقل و انتقالات هستیم با وجود آنکه مبعلی با استقلال قرارداد داشت، نسبت به مذاکره او با نفت تهران واکنشی نشان ندادیم. ما  اول نظر بیرانوند را پرسیدیم و او ابراز تمایل کرد و به همین دلیل، به باشگاه نفت نامه زدیم اما اگر بیرانوند تمایل نداشت به استقلال بیاید نامه نوشتن ما هم بی فایده بود.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه نفت فقط بلدند در مواقع حساس بیانیه بدهند در حالی که آنها اطلاع دقیقی از قوانین ندارند. دوستان سال گذشته هم در مورد یکی از بازیکنان ما بیانیه نوشتند و بعد از آن شروع به عذرخواهی کردند. این کارها از نظر ما قدیمی شده و درست نیست. من از مسئولان نفت می‌خواهم این همه هیاهو نکنند چون این مسئله به ضرر آنها تمام خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد:‌مسئولان باشگاه نفت که ادعای فرهنگ‌سازی و اخلاق را می‌زنند پاسخگوی این موضوع باشند که چرا آرش رضاوند بازیکن فصل گذشته استقلال که نیم فصل به صورت قرضی به نفت تهران رفته، قراردادش به صورت سه ساله ثبت شده است؟! قرارداد آرش رضاوند به صورت ۶ ماهه توسط فتح‌الله‌زاده و امیری برای باشگاه نفت صادر شده ولی نمی‌دانم چرا این قرارداد سه ساله ثبت شده است. خدا شاهد است که ما هم به خاطر این بازیکن ۱۸ ساله از حق استقلال گذشتیم و واکنشی نشان ندادیم. ای کاش شما هم محترمانه می‌گفتید رضایتنامه بیرانوند را نمی‌دهیم نه اینکه اول اطلاعیه بدهید و آشوب به پا کنید. این مسائل برای مطرح کردن عنوان شده و من تا آخرین لحظه اعتقاد دارم کارم را درست انجام دادم. در نهایت هم در واپسین‌ روزهای ماه شعبان و در آغاز ماه مبارک رمضان همه دوستان را به صداقت و راستگویی دعوت می کنم تا خدمتگذار فوتبال باشیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص جدایی سیدمهدی رحمتی از استقلال و اینکه از قول او نوشته شده بود رحمتی به استقلال خیانت کرده بود گفت:‌هرگز چنین حرفی نزده بودم چون به بازیکن احترام می‌گذارم. این حق رحمتی بوده که با تیم‌های دیگر مذاکره کند چون او بازیکن آزاد است همانطور که حق باشگاه استقلال بود که با سوشا مکانی و دیگر بازیکنان مذاکره کند. من برای رحمتی احترام قائلم ولی قبلا هم گفتم یک بازیکن نمی‌تواند شرط‌های غیرمنطقی برای باشگاه بگذارد الان هم حرفم این است همه زیر پرچم خدا و سپس باشگاه استقلال کار می‌کنیم. 

وی همچنین در خصوص نگرانی هواداران استقلال مبنی بر جانشین رحمتی گفت:من به هواداران قول می‌دهم یک دروزاه بان خوب جذب کنیم.همین حالا هم با سه دروازه بان خارجی صحبت کرده ایم و به امید خدا اگر قلعه‌نویی رضایت دهد با یکی از آنها قرارداد می‌بندیم.

انتهای پیام/ی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا