خط تولید مسیح علینژاد در قلب تهران!

به گزارش بصیر به نقل از تیتر یک، به این فکر کنید که چه عواملی مسیح علی نژاد را اینقدر از اسلام و دیانت و جمهوری اسلامی و مظاهر آن متنفر کرده که حاضر است آن نسبتهای شرم آور را به خود بدهد تا بلکه ضربه ای به این حکومت زده باشد؟!

* جوانی آبرومند، پاک چشم و زن و بچه دار، با وانتی پر از لوازم خانگی کوچک، صبحهای سه شنبه می آید سر کوچه ما و کاسبی می کند. خیلی از خانمهای محل مشتری اش هستند چون هم اجناس اش ارزانتر از مغازه هاست و هم قسطی می فروشد. با سازوکار ساده ای مبتنی بر اعتماد و یک دفترچه قسط برای هر مشتری.
امروز صبح سر راه به محل کار، به سفارش عیال رفتم قسط هفتگی مان را بدهم که دیدم خیلی پکر است. پرسیدم چه شده؟ پاسخ داد ماموران شهرداری مزاحمش می شوند و می گویند هربار باید یک جنس بدهد تا بگذارند کاسبی کند. با بغض گفت الان یک قابلمه ۱۶۰هزار تومنی اش را برداشته اند و اینطوری دیگر نمی تواند کاسبی کند و برای زن و بچه اش نان ببرد.

* دوست عالیرتبه ای دیروز برایم نقل می کرد یک شارلاتان با اسنادی جعلی رفته روی زمین تعاونی مسکن کارکنان …ادعای مالکیت کرده و با وجود رای دادگاه بدوی، قاضی دادگاه تجدیدنظر گفته باید فلان وکیل را بگیرید تا کارتان درست شود. فلان وکیل هم یک میلیارد حق وکالت خواسته!
این رفیق ما که برای خودش چهره معتبریست، با مسئولان عالی… تماس می گیرد و رئیس دفتر مسئول عالی، دوستانه راهنمایی اش می کند که به نفعتان است که با وکیله کنار بیایید چون رای قاضی تجدیدنظر قطعی است و اگر به ضررتان رای دهد، برای خلاصی شما، پای دادگاه انتظامی قضات وسط می آید و پروژه تان تا چند سال می رود روی هوا …

* … ماجرای دیگری تعریف نمی کنم چون خودتان مثالهایی از این دست، زیاد دارید…

* مسیح علینژاد، خبرنگاری است که در این آب و خاک پرورش یافته و سالها قران و بینش اسلامی … در مدارس و دانشگاه های جمهوری اسلامی خوانده است. اما چه عاملی باعث شده اینقدر از دین و مذهب کینه به دل بگیرد و نقش و ماموریتی تا این حد شیطانی را قبول کند؟!
هرگز نمی خواهم گناه ایشان را کم جلوه دهم البته که او گناهکار و عامل دشمن است. اما بحث ما مدعیان دفاع از نظام و انقلاب، اصلا نباید این باشد که این خانم هرزه است یا فاحشه… بحث ما باید این باشد که دلایل سقوط ایشان چیست و چطور از بازتولید مسیح علینژادها پیشگیری کنیم.
برادران و خواهران، امروز برخی از ادارت و دادگاه ها و پاسگاه ها و شهرداری ها، خط تولید مسیح علی نژاد راه انداخته اند.
امروز خاکریز اول جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی، نه در لندن و واشنگتن و تل آویو، بلکه در قلب تهران است. در همین ادارت فاسد با ماموران رشوه خواه.
باید با این سیستم فاسد بجنگیم و جمهوری اسلامی را از شرش نجات دهیم وگرنه موجودی مثل مسیح علینژاد که ارزش جنگیدن و دهان به دهن گذاشتن ندارد.
اگر با فساد لانه کرده در جمهوری اسلامی، “قاطع ولی در عين حال دقيق و ظریف”[۱] مبارزه کنیم و شر ماموران فاسد را از سر خانواده های نجیب، سالم، باحیا، نان حلال خور این کشور کم کنیم، دیگر به فراخوان امثال مسیح علینژادها اعتنایی نخواهد شد و ما هم رویمان خواهد شد برای طبقه متوسط و فقیر، از دین و مذهب و انقلاب حرف بزنیم.

[۱]- تعابیر استفاده شده توسط رهبر انقلاب در بند چهارم فرمان مبارزه با فساد(۱۳۸۰/۰۲/۱۰)

مردم ما از کمبودها و کسریها گله ندارند ، آنچه مردم را می آزارد و صدایشان را در می آورد وجود تبعیضات ناروا و سوء استفاده از بیت المال است و بس .
شهید محمدعلی رجایی

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا