کاظمی: جنگ برابری با پرسپولیس نداشتیم

بصیر، فرهاد کاظمی پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: با تیمی ۱۰ نفره مقابل تیم قدرتمندی مثل پرسپولیس آنچه مدنظرما بود انجام شد اگر چه روز گذشته هم گفتم که پنالتی سالم ما در بازی‌های قبل گرفته نشد و گل سالم ما هم مردود شد و پرسپولیس هم تیم قابل احترامی است و هوادارانش هم تیم محترمی است.

به گزارش فارس، کاظمی پیش از حضور در نشست گفت اگر این خبرنگار در نشست حضور داشته باشد به سالن نمی‌آیم که با خروج این خبرنگار کاظمی آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فرهاد کاظمی در ادامه نشست خبری تاکید کرد: بازیکنان ما خوب تلاش کردند و جایی که نقطه ضعف تیم حریف بود روی آن کار کرده بودیم اما از بازیکنانی که در نیمه دوم به میدان آمدند توقع بیشتری داشتم و باید خودباوری بیشتری می‌داشتند اما روی یکی دو موقعیت خوب پرسپولیس هم شانس آوردیم. صدرصد ۲ پنالتی برای ما گرفته نشد و آمادگی داشتیم که برای ما هم پنالتی گرفته شود ولی دو پنالتی ما دیده نشد.ما تمکین می‌کنیم ولی هرچه به آخر فصل می‌رسیم باید مراقب داوری‌ها بود و اگر نباشیم ضربه آن را می‌خوریم.

سرمربی راه آهن در پاسخ به سوال فارس مبنی بر اینکه چقدر ۱۰ نفره شدن برنامه‌های شما را برهم زد، گفت: تاکتیک‌ما این بود که یازده نفره باشیم اما خوشحالم که بازیکنان تاکتیک‌های موردنظر را پیاده کردند با این حال به بازیکنان گفتم می‌توانیم مقاومت کنیم و جنگ برابری با پرسپولیس نداشتیم و دست ما باز نبود و دو تیم نیروی برابری نداشتند.

کاظمی در مورد اینکه قصد داشتید مجتبی شیری را بزنید، گفت: من برخورد لفظی با بازیکنم داشتم. سوال کردید گوش کنید. من از عدم تاکتیک پذیری بازیکنم دلخور شدم و ضربه‌ای که از داوری خوردیم از بازیکنان تیم هم ضربه خوردیم و شما( خبرنگاری که در ابتدای نشست از سالن بیرون رفته بود) جوان و آینده دار هستید و دوست‌تان دارم؛ قبل از این در گذشته تحلیل‌های فنی رسانه‌ها بیشتر بود. من نباید دستورات تاکتیکی تیم را به شما بگویم و مثل اینکه بگویم شما چرا به رسانه‌تان دیر خبر می‌دهید. امروز برخی از بزرگان رسانه سوال های خوبی پرسیدند و از آنها تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: راه آهن در لیگ برتر می‌ماند اگر اشتباه هات داوری اجازه بدهد. ۴ بازی از ۶ بازی ما با حریفان مستقیم ما است.

به گزارش فارس، در پایان نشست برخی عکاسان با کاظمی عکس سلفی گرفت که کاظمی گفت من عاشق اینستاگرام هستم.

وی در پایان نشست با آن خبرنگار آشتی کرد و با او شوخی هم کرد.

 

 

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا