ورود دوباره عفت مرعشی به پرونده آقازاده/بازی جدید با هدف مظلوم‌نمایی

بصیر، سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی، یکی از وکلای جنجال ساز مهدی هاشمی ابتدا از روشن نبودن موضع مهدی هاشمی در قبال اعتراض یا عدم اعتراض به رای دادگاه اولیه خبر داد اما پس از چند روز عنوان کرد که موکلش قصد ثبت اعتراض به حکم را ندارد و دادگاه را ناعادلانه می داند.

مهدی هاشمی روز دوشنبه حتی پا را از این فراتر گذاشت و قوه قضائیه را متهم کرد که علیه او “رأی دستوری” صادر کرده است.

وکیل مهدی هاشمی روز ۱۷ فروردین به نقل از موکل خود به تسنیم گفته بود: وقتی قرار است رسیدگی دستوری باشد چرا باید اعتراض کنیم؟

اما گویا ترس ناشی از مجازات این اتهام‌زنی به دستگاه قضا، آقازاده و وکیلش را به عقب نشینی واداشته است.

در همین راستا، وکیل مهدی هاشمی شب گذشته به ایرنا گفت: آنچه در رسانه ها گفته اند این بود که مهدی به دلیل اعتراض به نحوه رسیدگی، آن را عادلانه نمی دانست بنابراین زیر بار تجدید نظر نمی رفت.

برخی رسانه ها چنین نوشته اند که مهدی رسیدگی را دستوری می دانست؛ اما من چنین چیزی نگفتم و این خبر را تکذیب می کنم.

البته گویا علیزاده طباطبایی در جریان کل بازی خانواده هاشمی نبوده است زیرا همان زمانی که وی مشغول مصاحبه با ایرنا و اعلام مخالفت موکلش با ثبت اعتراض بود، دیگر وکیل مهدی هاشمی اعتراض وی به حکم صادره از سوی دادگاه انقلاب را ثبت کرده بود.

سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی امروز با اذعان به این موضوع درباره آن به تسنیم گفته است: دیروز تا آخر وقت هرچه با مهدی صحبت کردم و اصرار داشتم، گفت من تجدیدنظرخواهی نمی‌کنم، اما خانم مرعشی تماس گرفتند و اصرار داشتند که اعتراض را ثبت کنید چرا که امیدوارم در مرحله تجدیدنظر، عادلانه به موضوع رسیدگی شود.

وی ادامه داد: به ایشان ـ خانم مرعشی ـ گفتم من وکیل شما نیستم و وکیل مهدی هستم و باید مهدی از من بخواهد اعتراض کنم یا نه؛ چراکه من اختیاری جز اختیار مهدی ندارم، بنابراین من قبول نکردم اما امروز صبح خبردار شدم که آقای ابوالمعالی، به اصرار خانم مرعشی، در آخر وقت به دادگاه تجدیدنظر رفته و در آنجا اعتراض را ثبت کرده است.

علیزاده‌طباطبایی گفت: امروز صبح از دفتر شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب با من تماس گرفتند و گفتند آخر وقت روز گذشته، اعتراض در دادگاه تجدیدنظر به ثبت رسیده است، براین اساس دادگاه تجدیدنظر پرونده را از شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب درخواست می‌کند و شعبه هم پرونده را به این دادگاه می‌فرستد تا وارد رسیدگی شود.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا