واکاوی فرقه های وهابیت و بهائیت

شباهت های ۱۶گانه دو فرقه دوقلوی انگلیسی

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، در کنفرانسی که تحت عنوان «مهار شیعه» در آمریکا در سال ۱۳۸۳ هجری شمسی برگزار شده بود کارشناسی آمریکایی به سخنرانی درباره «تشیع» و «شیعیان» می پردازد. وی در سخنرانی خود به اعتقاد شیعیان به امامت اشاره کرده و نقش واقعه عاشورا را روحیه جهادی شیعیان توضیح می دهد.

بعد از پایان سخنرانی او، کارشناسی اسرائیلی پشت تریبون می‌رود. این کارشناس سخنران قبلی را به باد تندترین انتقادها می گیرد و به او می گوید: «یک ساعت و نیم وقت ما را گرفتی، از شیعه صحبت کردی، از ایران هم گفتی، ولی اصلاً از خمینی نگفتی؟ تمام مصیبتی که ما در این دو دهه داریم از این تفکری است که خمینی آورده است. به تعبیر «اسحاق رابین» مصیبت امروز ما در اسرائیل این است که با شاگردان مدرسه خمینی مواجهیم. چگونه تو از شیعه صحبت کردی ولی از خمینی نگفتی؟

 

از منظر سرویس های جاسوسی و تانکمنهای صهیونیزم بین الملل ،علامت “شیعه شدن” وتفکر تشیع یعنی اینکه طرفدار جریان فکری متاثر از افکار (امام)”خمینی” بودن است و ریشه ای ترین علامت “خمینی گرایی” ،”ضداسرائیل” بودن می باشد.

 

مائیر داغان (رئیس اسبق موساد)در گزارشی به نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی اعلام کرد:آمار “شیعه شدن” رهبران اهل سنت در جهان اسلام از دست خارج شد و شخصیتهای “سنی”بسیاری “شیعه “شدند چرا که آنها گرایش به “خمینیسم”دارند و از اسرئیل متنفرند.

 

-این بود که نتانیاهو در کنگره امریکا، قیام های امت اسلامی درجهان اسلام را متاثر از انقلاب ایران دانست و گفت:”سرها را درشن فرو نکنید چرا که خمینی و خامنه ای در پشت مرزهای اسرائیل خیمه زده اند و…”

 

-این بود که کارتر با اشاره به بیداری اسلامی گفت:”من آنچه که می بینم شبیه به انقلاب ۱۹۷۹ایران است

 

-و همچنین برژینسکی (مشاور امنیتی ۵ رئیس جمهورآمریکا ) گفت:انقلاب ادیئولژیک در۲۸ کشور اسلامی درحال رخ دادن است و آن متاثر از انقلاب ایران است.

 

-و…

 

تمام این وقایع الاتفاقیه را نظام سلطه شیطانی بیش ازیک قرن پیش، پیش بینی کرده بود وبرای “مهار”اسلام و ظرفیت انقلابی اش در جهان اسلام برنامه ریزی راهبردی داشت .

 

برآورد اتاق فکرجریان “شیطان”درجهان این بود که:اگر مسلمانان جهان باهم زیر یک پرچم با تکیه بر مشترکات بسیار فراوان “متحد” شوند این یک “خطر” اصلی و بنیاد برافکن برای منافع بلندمدت نظام استعماری خواهد بود و تازمانی که مسلمانان باهم سازش نداشته باشند ودرگیرباشند بدون وزن اند و از آینده مسلمانان نباید ترسید تا مادامی که آنها خودشان ،خودشان را قبول ندارند.

 

به همین منظور بریتانیا استعماری ،نطفه شیطانی دو فرقه “دوقلوی “شیطانی بسیار “شبیه به هم” را درقلب جهان تشیع وتسنن یعنی جزیره العرب وایران به نام های “بهائیت و وهابیت” را بار سازی کرد وبعد ها با راه اندازی دو پروژه کثیف تجزیه طلبانه، دو حکومت دیکتاتوریسم پادشاهی را به این دو فرقه هبه نمود۱) رژیم طاغوتی پهلوی برای بهائیت۲) رژیم پادشاهی سعودی برای وهابیت.

 

این دو فرقه دوقلو با استعداد بسیار بالا در انحراف و اختلاف ایدئولژیک ،تحریف عمیق ولایه بندی شده آموزه های اسلام ناب محمدی در حوزه مذاهب اصیل اسلامی “شیعه وسنی” برای ایجاد بستر درگیری ونزاع بین المذاهبی ،توسط “سازمان کاتاریزم” (سازمان ایجاد وشناسایی فرق نظام سلطه جهانی-کمیته۳۰۰) بوجود آمده اند.

 

ایجاد ادیان و فرق ساختگی یکی از ترفندهای مرسوم دول استعمارگر برای به انحراف کشیدن جریان صحیح دینداری بوده است. در حقیقت هدف کلی این بوده که فرق دست ساز در نهایت جایگزین ادیان الهی شده و یا حداقل چهره ادیان الهی را مشوش سازند. در حوزه “یهودیت و مسیحیت” این امر تا حد زیادی موفقیت آمیز بوده و ما امروز شاهد گروه ها و فرقه های مختلفی هستیم که با آدابی عجیب و مناسکی غریب تر عده ای را به گرد خویش جمع کرده و ادعای سعادت و رستگاری برای آنان دارند.

 

در مقوله “مهدویت” نیز قریب یکصدو پنجاه سال پیش با کمک و هدایت استعمار انگلیس، گروه دست سازی با نام و عنوان” بابیت “و فرقه بهائیت”، در کشور ما شکل گرفت و طبق بررسی های به عمل آمده و اعلام محققان و صاحبنظران تاریخی، جهت گیری کلی بهائیت جداسازی ملت ایران از مراجع تقلید (که در عقاید شیعه، نواب امام زمان(عج) تلقی می شوند) و مشغول کردن آنان به مکتبی ساخته بشربود. مکتبی که جنبه های غیر عقلانی آن بر جنبه های عقلانیش فزونی داشت و بتدریج از صحنه های زندگی اجتماعی و سیاسی خارج می شد و در نهایت گرایش به این ایدئولوژی موجب جدا شدن مردم از دین و دینداری گردید و پیوستن به مکاتب غیر دینی را تسهیل می نمود

 

-امروز باتوجه به راهبرد انقلاب اسلامی و موضوع بیداری اسلامی و نقش “وحدت”در پیشبرد اهداف تاریخی جهان اسلام و همچنین نقش ویرانگر”اختلاف”در ویرانی خیمه آرمانی مسلمانان جهان،در این تحلیل  به آثار تشبیهاتی “فرقه های دوقلو”و گفتمان و آموزه های “همزاد “وبسیار”شبیه به هم”بهائیت و وهابیت می پردازیم:

 

شباهت های ۱۶گانه دو فرقه دوقلوی انگلیسی:

 

۱)هردو فرقه انگلیسی اند (ازیک پدر ومادرند) یعنی بریتانیای استعماری در شناسایی وحمایت از این دو فرقه ضاله  ،نقش اساسی داشت.

 

۲)هر دو دریک قرن(۱۵۰سال اخیر)  و در زمان تاریخی مشترک ،با توجه به خواستگاه عملیاتی مشترک ضد اسلامی درجهان اسلام بوجود آمده اند .

 

۳)هر دو فرقه “شبه مذهب”در غالب اسلام هستند.

 

چرایی شبه مذهبی بودن فرق دوقلوی انگلیسی؟:

 

-مصطفی ملکان(فراماسونر):هیچ گفتمانی درایران ومنطقه اسلامی بدون اتکاء به مذهب و ادبیات پوششی دینی امکان نفوذ ندارد.

 

-مارک گرکت(عضو سیا):سکولاریزم درخاورمیانه جایی نداشت و ندارد وامروز درمصراگر صدبارهم انتخابات برگزارشود بازهم اسلام گراها پیروز میدان خواهند بود.

 

-خاورمیانه بدلیل اینکه محل ظهور انبیاء عظام الهی وادیان اصیل آسمانی بوده و خواستگاه مذهبی ومکتبی دارد.

 

-بنابراین لزوما می باید فِرَق دست سازانگلیسی، شبه مذهب باشند.

 

۴)هر دو فرقه”تکفیری”و ضد دین اسلام هستند.

 

-اساسا بهایی شدن یعنی مسلمان نبودن.

 

-واژه بهائی شو ،یعنی مسلمان نباش.

 

-شبکه ماهواره ای فارسی زبان “من وتو”  که امتیاز رسانه ای بهائیت است ،برای استخدام خبرنگار و مجری های رنگارنگ به شرط “بهائی شدن”صورت می پذیردو آنها بهائی نمی شوند مگر با قبول انجام دوکار ،اول: جسارت به قرآن کریم و دوم:ارتباط بی قاعده جنسی ضربدری مختلط زنان و مردان که حتی ازدواج هم نباید مانع این ارتباط جنسی به هم ریخته شود

 

-که پس از انجام این گونه کارها آنها بهائی واستخدام می شوند.

 

-و همچنین ذات ضدیت با دین مبین اسلام درفرقه “وهابیت”را درفتاوی شبه مفتیان معروف آنها می توان دریافت، که در ذیل برخی فتاوی عجیب مفتی نابینای آل سعود به نام “اللطیف آل شیخ” که بعد از “بن باز”معروف ترین مفتی وهابیت می باشد ،ذکر می گردد:

 

-جشن میلاد پیامبر اسلام حرام و شرک است.

 

-قیام (امام)حسین علیه یزید حرام بود

 

-حب یزید ایمان و بغض آن نفاق است

 

-آل شیخ در روز عاشورا مراسم جشن عروسی فرزند ذکورش را برگزارنمود(ان هذا یومُ تبَرَکت بهیِ بنو اُمیه و…هذا یوُمٌ فَرِحَت بهی آلَ زیادٍ وآل مروان…)

 

-راهپیمایی برای دفاع از پیامبر اسلام حرام است (این فتوا پس از واکنش مسلمانان در برائت از اهانت به نبی مکرم اسلام توسط کاریکاتوریست های غربی صادرشد.)

 

-شعار علیه آمریکا حرام است.

 

-شعار به نفع فلسطین حرام است.

 

-اخراج دیکتاتور ها حرام است (واکنش منفی نسبت به بیداری اسلامی درمنطقه اسلامی)

 

-وجود امام زمان (عج)دروغ است

 

-و…

 

۵)نظر مشترک این دو فرقه خصوص ابنیه وبقاع مذهبی.

 

-علی محمد باب:منهدم کردن ابنیه و بقاع روی زمین از کعبه تا قبور انبیاء و ائمه و مساجد ،کنیسه ها وهر بنایی که به اسم دیانت باشد واجب است.

 

-مفتیان وهابی هم  براساس چنین فتواهای معکوسی ،کل قبرستان تاریخی بقیع وبقاع و آثاردیگرتاریخی مذهبی را در عربستان نابود کرده اند وحتی در سوریه نه تنها به مساجد و برخی حرم های صحابه پیامبر(ص) مثل حجر ابن عدی و… ،حتی به کلیسا ها هم رحم نکرده اند و آنها را تخریب نموده اند.

 

-البته می توان فقدان ریشه تاریخی این فرقه های دوقلوی انگلیسی در تاریخ اسلام را ،دلیل اینگونه نگاه “مخروبه “ای نسبت به آثارتاریخی دانست چراکه “توقف”و”تعمق”درآثار اسلامی از تحریف و انحرافات جلوگیری می کند به همین منظور با جایگزین کردن آثاری مثل “ابراج البیت” یا “برج ساعت”که مسلمین به  آن”برج شیطان”می گویند و تقویت “توریسم” و ساخت وساز هتل هایی با معماری “نیویورکی”و دنبال کردن پروژه “مَنهَتَن سازی” مکه مکرمه و بیت الله الحرام،خواستار منزوی کردن چهره تاریخی این سرمین تاریخی اسلام هستند.

 

۶)جغرافیای جمعیتی اندک ،نشان از خواستگاه غیرمنطقی این دو فرقه ضاله می باشد

 

-آمار بهائیان درکل جهان در خوشبینانه ترین حالت به ۱۰۰هزار نفر نمی رسد.

 

-آمار وهابیان درخود عربستان هم حتی درمیان “حنبلی “ها که وهابیت از این مذهب منشعب شده است هم در اقلیت است و حنبلیون هم نسبت به این فرقه همان نگاهی دارند که جهان تشیع نسبت به بهائیت دارد.

 

۷) این دو فرقه دوقلو دارای “تشکیلات مخوف “برای جلوگیری از “ریزش سازمانی”دارند و به نوعی پیروان در یک “بازداشت سازمانی” و در یک “بازداشتگاه فرقه ای”محبوسند.

 

-اذیت و آزار پنهانی-جاسوسی برعلیه هم حتی خانواده علیه هم در بهائیت

 

-اجبار در شرکت در مراسمات به اصطلاح مذهبی مثل نمازجماعات-حضور در مسجدالحرام به صورت اجباری ودرصورت عدم حضور ،تحمیل جرایم بسیارسخت مانند “لغو اقامت “برای مهاجرین وحتی شرط اقامت در عربستان هم “وهابی شدن”است و…

 

۸)سلطه طلبی وجاه طلبی فرقه های دوقلو:

 

-بهائی ها به دلیل چه قبل ازانقلاب وچه بعد آن بویژه در دوران دولت اصلاحات با بدست آوردن برخی امتیازات اقتصادی درایران تبدیل به “چریک های اقتصادی”شده اند وبا این ابزار به دنبال پروژه “پیرو سازی”وتسلط برمنابع اقتصادی با اهداف سیاسی هستند.

 

-فعالیت درحوزه هایی همچون:دارو،لوازم بهداشتی و آرایشی،نوشیدنی ها مانند رانی ،ماشین آلات کشاورزی ،عینک ،لپ تاپ و تپ لت، فروشگا های زنجیره ای مثا دی تو دی دبی و…ازامتیازات اقتصادیت بهایی ها درایران ومنطقه است.

 

-نگاه “موعودی “مشترک به ایران و فلسطین اشغالی ،یکی از شعبه های تئوریک این فرقه سلطه طلب است بطوریکه در ایران طبق آموزه های بابیت ۴ استان به نام های مازندران-آذربایجان-تهران و فارس باید در سلطه وسیطره بهائی ها باشد که نقطه اوج عملیاتی این آموزه در دوران هویدا صورت گرفته بود.

 

-وهابیت هم براساس مشاهدات علنی امروز با ابزار پول ساز نفتی با خلق گروه های تکفیری جنایت کار “آکله الاکباتی” مثل القاعده،داعش ،النصره ،ریگی و…به دنبال پیگیری پروژه “نیل تا فرات سازی”جهان اسلام است.

 

۹)هر دو فرقه ضاله مورد حمایت رژیم صهیونیستی هستند(واذا کانَ الکافرَ عَلی ربِهِ ظَهیراً-کفار ظهیر وپشت همند) و اسرائیل “ناپدری “آنها محسوب می گردد ودر عملکرد بسیار شبیه به ناپدری خود هستند:

 

-از ویژگی های بنی اسرائیل در قرآن کریم سرعت در ۳عمل است:”یُسارِعونَ فی الاثم-بالعُدوان-بالکُفر”سرعت در ۳ عمل:درگناه،در دشمنی و کینه و کفر که این دو فرقه در هر ۳ عمل یعنی درگناهکاری و گناه پیشگی ،در جنایت و کینه شبیه به بنی اسرائیلند.

 

و همچنین در ۳ ویژگی دیگر بنی اسرائیل ازمنظر قرآن مجید:”سَماعونَ للکذب (جاسوسی) -اکالونَ للسُحت (حرام خواری)-یُحَرِفون الکِلَم (تحریف کلام) که این دوفرقه دوقلو هم ویژگی هایی همچون جاسوسی ،حرام خواری و تحریف وانحراف از خط مستقیم را دارا هستند،بی کم وکاست.

 

۱۰)هر دو فرقه برای دوقبله مسلمین یعنی کعبه و بیت المقدس برنامه دارند البته باتقسیم ماموریت دوگانه .

 

-بهائی ها به جانب فلسطین اشغالی نماز می خوانند و نگاه موعودی سلطه طلبانه به این سرزمین مقدس دارند و به همین منظور، بهائیت در دو جا حق فعالیت تبلیغی ندارد یعنی در ایران واسرائیل ،چرا که اسرائیل به خواستگاه سلطه طلبانه بهائی ها اشرافیت اطلاعاتی دارد و این فرقه را در اشغال،”رقیب”می داند وبه همین منظور حتی بهائی ها حق اقامت دائمی را هم در سرزمین های اشغال ندارد.

 

-وهابیت هم امروز با چنگال خونی ،کعبه را تسخیر کرده است.

 

۱۱)نگاه همزاد به برخی آموزه های شبه مذهبی:

 

-مختصات فتوای “جهاد نکاح”در وهابیت اعم از زنای محصنه وبه عقد نکاح موقت درآمدن زنان شوهردار توسط اشراروهابی در شامات وحتی مهاجرت به مناطق جنگی شامات بدون اذن شوهر ودست به دست شدن های ساعتی دختران از جانب اشرار النصره،داعش و…

 

-در فرقه بهائیت هم موضوع زنای با محارم وزنای محصنه جواز فتوایی دارد.

 

۱۲)ضدیت با “تشیع” ازناحیه دو فرقه دو قلو:

 

-شادی وهابیت در ایام محرم وعاشورا وترویج “لبیک یا یزید” واستفاده از این شعار توسط اشرار شامی و همچنین “تکفیر”شیعیان و ثواب و اجر داستن کشتار شیعیان و...از جمله مظاهر ضد شیعی وهابیت است.

 

-بهائی ها هم در روزهای اول ودوم ماه محرم به بهانه تولد علی محمد باب وحسینعلی بهاء ،رقص وپایکوبی می کنند وبه شیعه “شنیعه”می گویند وبا دورکن عالم تشیع یعنی “عاشورا وروحانیت”کینه وعداوت نشان می دهند.

 

۱۳)هر دو فرقه دوقلو،ابزار دم دستی سرویسهای جاسوسی غربی هستند:

 

قریب به۴۰هزار رسانه تصویری ،شنیداری ومکتوب فضای مجازی به عنوان “رویال چارتر،امتیاز سلطنتی رسانه ای برای این دو فرقه می باشد که مهمترین آنها عبارتند از :شبکه فارسی زبان ماهواره ای بی بی سی من و تو رها و… وشبکه های عربی زبان العربیه والجزیره و…

 

۱۴)”پلورالیسم سیاسی”،پروژه مشترک دوفرقه دوقلو:

 

-“پلورالیسم”یا قرائت های رنگین کمانی از دین ،دو چهره دارد:

 

الف:وطن جهانی (ناسیونالیزم منفی نگاه افراطی به وطن-وطن پرستی-پویش تفکر ضد وحدت و تجزیه محور “پانیسم” ایرانی ،ترکی و عربی)

 

ب)جهان وطنی(آنتی ناسیونالیسم- ازبین رفتن حب وطن و وطن گریزی و ازبین رفتن قبح تسلط اجانب برسرزمین مادری) که بهائیت به دلیل اعتقاد به “ترک تمام تعصبات”متاثر از ابواب ۱۲گانه بابیت بدان معتقداست ونگاه جهان وطنی دارد و به همین منظور ، ترکیب جمعیتی “لکه ای “در سراسر جهان دارد و خود را به لحاظ سازمانی به اصطلاح “منتشر”ساخته است.

 

-وهابیت هم به شدت یک فرقه “پلورال” به منزله “ضد وحدتی”آن است چرا که این فرقه بنا به تعبیری ،”زیرسقف ننشین ترین” فرقه در میان فرق انحرافی و شیطانی است.

 

۱۵) یکی از مختصات عمیق در رفتار سازمانی این دو فرقه دوقلو،مقوله “سکولاریزم”یا جدایی دین از سیاست است:

 

-هر دوفرقه دو قلو به نوعی معتقد به عبادت منهای اطاعت خداوند هستند.

 

–نیرنگ اصلی بریتانیای خبیث استعمارگر در جهان اسلام ،”سیاست زدایی”از ظرفیت عظیم مکتب اسلامی بود که این دوفرقه  دوقلوی انگلیسی ،حامل آنند.

 

-سکولاریزم ،یک تفکر اسلام ستیزانه است چراکه:

 

-سیاسی ترین حرف امروز پروژه “مارا چه به سیاست”است

 

-سیاسی ترین ضربه به ائمه طاهرین (علیهاسلام)توسط طواغیت،جلوگیری از دخالت درسیاست بود.

 

-سیاسی ترین حرف شاه پهلوی در دروان طاغوت به روحانیت مبارز وامام خمینی (ره)این بود که درسیاست دخالت نکنید واینقدر از آمریکا واسرائیل بد نگوئید.

 

-اسلام شناس ترین عالم جهان اسلام ،سیاسی ترین علما مثل امام خمینی وامام خامنه ای ومراجع عظام تقلید (سلام الله)هستند وبودند.

 

-مقام عظمی ولایت در دیداربا روحانیون استان خراسان شمالی درسال۹۰فرمودند: سیاست زدایی از منبر،خط اسلام آمریکایی است.

 

هرچند هردو فرقه به عنوان ابزار دست سرویس های جاسوسی غرب ،برخی ماموریت های سیاسی دارند مانند دخالت مستقیم هر دو فرقه در فتنه ۸۸ ایران اسلامی با ارسال چمدان های پر از دلار شرارت در ۲۵بهمن۸۹ عاشورای ۸۸ و…-فتوای مرکز فتوای بهائیت “بیت العدل”در خصوص شرارت در انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۸۸-جمع آوری اعانه برای رژیم صهیونیستی در ضیافت های ۱۹ روز یکبار بهائی ها و…ازجمله ماموریت های سیاسی این فرقه ضاله می باشد.

 

۱۶)نگاه “ضد آخرالزمانی”به موضوع آخرالزمان وامام زمان(عج) و ایجاد انحراف در مختصات “ظهور”:

 

-“اعتقاد به مهدی موعود”علت یکی از شاخص های “تکفیر “شیعیان توسط وهابیت تکفیری است ومی گوید مسئله ظهور مهدی(عج)کذب است

 

-انحراف این موضوع مهم وراهبردی درعالم اسلام در بابیت وبهائیت هم مشهود است بنا به این دلایل:

 

الف:بابیت و تئوری”باب”یعنی عبور از مرجعیت وروحانیت به عنوان “نواب عام” و در راس عبور از “ولایت فقیه”به عنوان “نائب عام”امام عصر(عج)

 

-دراسلام ،موضوع “باب” وبابیت مطرح است و براساس فرمان اللهی بعد از پیامبر مولی علی (ع)باب بود ،پیامبر(ص)فرمود “علیٌ بابُها” علی باب من است و ائمه طاهرین (علیها سلام) یکی پس از دیگری ،ابواب همدیگر بودند و در دوران غیبت امام عصر(عج)بنابر دستور آن امام حاضر،مراجع دینی ،باب محسوب می شوند و براساس قاعده “رجوع”مسلمین باید به آنها مراجعه داشته باشند .

 

-موضوع “بابیت”در فرقه بابیت یعنی انحصار باب در علی محمد باب و حتی به تدریج با ادعای “مهدویت “حتی از مسئله “قائمیت “مهدی(عج)هم عبورکرده اند.

 

-تئوری “مهندسی معکوس” آقای فرانسیس فوکویاما (تئوریسین آمریکایی) که در اجلاس “بازشناسی هویت شیعه در اورشلیم از آن رونمایی کرد هم ،چنین مختصاتی داشت که غرب   برای مهار سه رکن تشیع یعنی”عاشورا-مهدویت-ولایت فقیه)باید خود پروژه “حسین سازی-مهدی سازی-مرجع تقلیدسازی”سازگاربا تفکرغربی دنبال کند که  دوفرق دو قلوی بهائیت و وهابیت ،همگرای بااین پروژه هستند یعنی وهابیت با تکذیب “مهدویت” و بهائیت با “پروژه مهدی سازی-موعودسازی”هردو به دنبال “عبوراز امام زمان (عج)هستند.

درپایان با توجه به اهمیت مکانی وزمانی فرقه های آمریکایی انگلیسی که “اسلام آمریکایی”را درجهان اسلام آنهم درشرایط “بیداری اسلامی”نمایندگی می کنند ،کلامی  استراتژیک ازامام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را برای  اهمیت راهبردی زمان ومکان ،پیرامون خطر دوفرقه دوقلوی انگلیسی را نقل می کنم که حضرتش فرمود: “جنگ آخر ونهایی ما با ” آمریکا” نخواهد بود بلکه با اسلام آمریکایی” خواهد بود”.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا