غفور: شادی حضور در فینال تمام شد

بصیرنیوز،درمورد پیروزی تیمش برابر شهرداری ارومیه و صعود به فینال رقابت های دیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: بازی کیفیت فنی بالایی نداشت، چراکه هر دو تیم استرس داشتند و می خواستند با هر شرایطى پیروز شوند و در فینال حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: بازیکنان هر دو تیم تمرکز بالایی روی امتیازهای حساس نداشتند و فکر می کنم همین موضوع یعنی عدم تمرکز کافی و استرس زیاد موجب شد تا کیفیت بازی چندان بالا نباشد.
پشت خط زن تیم والیبال پیکان که عملکرد خوبی هم در این مسابقه داشت، خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که توانستیم به کمک تجربه بازیکنان مان و کمک بازیکنان ذخیره این بازی حساس را به سود خود رقم بزنیم و فینالیست شویم. باید از هوادارانی که در این شرایط ما را تنها نگذاشتند هم تشکر کنم.

غفور ادامه داد: تعدادی از تماشاگران در بازی برابر ارومیه از همشهریان من بودند، آنها از کاشان خود را به سالن مسابقه رساندند که از آنها هم تشکر می کنم. کاشان بعد از باریج اسانس تیمی در لیگ نداشته، اما کاشانی ها به شدت عاشق والیبال هستند. امیدوارم که دوباره کاشان بتواند در لیگ تیمداری کند.

وی درمورد علت شکست پیکان در بازی دوم برابر شهرداری ارومیه عنوان کرد: در آن بازی تیم ما خوب کار نکرد. هر بازی شرایط خودش را دارد و طبیعی است که ما همه بازی ها را پیروز نشویم. به هر حال پیکان آنقدر تجربه دارد که با بازیکنان خوبش بتواند در این مرحله به پیروزی برسد و راهی فینال شود.

پشت خط زن تیم والیبال پیکان در خصوص بازی فینال مقابل سرمایه تصریح کرد: از اینجا به بعد شادی کردن تمام شد و فقط به بازی فینال و کسب قهرمانی فکر می کنیم. سرمایه هم بازیکنان خوبی دارد و شکست دادن پیکان برای بانک سرمایه و برعکسش کار سختی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا