نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی

هیئت‌های اجرایی انتخابات از گرایش‌های سیاسی دور باشند

بصیرنیوز، ولی الله نانواکناری در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز با اشاره به انتخاب اعضای هیئت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری درباره نحوه فعالیت و عملکرد این هیئت، اظهار کرد: اعضای هیئت اجرایی مرکزی انتخابات باید به طور کامل بی طرف باشد و به دور از گرایش های سیاسی وارد کار شوند.
وی با تاکید بر اینکه اعضای هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری باید با نگاه عادلانه و به دور از مسائل حزبی و جناحی به امور مردم و کشور بپردازند، گفت: این هیئت باید به دور از رفتارهای سیاسی اقدام به مدیریت اجرای انتخابات کند و اصل بی طرفی و رعایت کامل قانون را در نظر داشته باشند.
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار با بیان اینکه وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات می تواند با هماهنگی و مدیریت هیات اجرایی مرکزی فعالیت خوبی داشته باشد، خاطرنشان کرد: با نظارت دقیق و همکاری مناسب جلوی هرگونه شک و شبهه ای گرفته می‌شود.
نانواکناری افزود: این افراد چون معتمد و نماینده مردم هستند باید به دور از هرگونه گرایش سیاسی و حزبی به انجام وظیفه در این راستا بپردازند و نگذارند خدشه ای به این جایگاه وارد شود.
وی گفت: اعضای هیات اجرایی باید شفاف و دقیق به امور اجرایی وارد شوند و اجازه هیچ گونه ایجاد ایراد و مشکلی را در برگزاری روند انتخابات ندهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا