از سری رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول امیدهای کشور؛

فرابرتر فریدونکنار در نخستین گام طعم شیرین پیروزی را چشید

بصیرنیوز، از سری رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول امیدهای کشور تیم فوتبال فرابرتر فریدونکنار توانست در نخستین حضور خود به اولین پیروزی در این مسابقات دست یابد.
تیم فوتبال فرابرتر فریدونکنار که نخستین حضور یک تیم فریدونکناری در تاریخ رقابت‌های لیگ دسته اول امیدهای کشور را تجربه می‌کند توانست با برتری برابر حریف مهابادی خود به یک پیروزی شیرین دست یابد.
این تیم که پس از اما و اگرهای فراوان در این رقابت‌ها حاضر شد توانست در یک دیدار زیبا و حساب شده با نتیجه سه بر دو به برابر تیم شهرداری مهاباد به پیروزی دست یابد.
مهابادی‌ها که در این دیدار حرفی برای گفتن نداشتند و چشم به ضدحملات دوخته بود، از دو اشتباه مدافعان این تیم نهایت بهره را برد و دو گل به ثمر رساند.
فرابرتری‌ها در این دیدار پس از آنکه دو بار از حریف خود پیش افتاد در نهایت از روی ضربه پنالتی توانست تیر خلاص را بر پیکره شهرداری مهاباد وارد کند و سه بر دو به پیروزی رسید.
رضا شجاع، شایان رنجبر و امیرمحمد پورغلام زنندگان سه گل فرابرتر در این دیدار بودند و شاهین حمزه‌زاده افخم دو گل مهابادی‌ها را به ثمر رساند.
گفتنی است در یک روز سرد پائیزی حضور پرشور تماشاگران فریدونکناری بر گرمای این مسابقه افزود.
یادآور می‌شود فرابرتر با این پیروزی در نخستین دیدار سه امتیازی شد و خط نشانی برای دیگر حریفان گروه خود در منطقه شمال کشور کشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا