کشف بیش از یک تن مواد مخدر در مازندران

به گزارش بصیر، مهدی مرادی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران اظهار کرد: در سال گذشته یک تن و ۸۳۵ کیلو انواع مخدر در استان کشف و در این رابطه ۱۰ هزار و ۷۶۹ نفر نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی ترک محله ساری افزود: تامین امکانات رفاهی و شهری برای ساکنان، تعیین تکلیف سالن ورزشی، مجتمع سازی و تغییر بافت این محله، درمان ساکنان بیمار، تقویت بنیه های مذهبی و اعتقادی و برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی برای اهالی این منطقه باید در دستور کار قرار گیرد.

رتبه مناسب مازندران در مبارزه با مواد مخدر

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز گفت: مازندران در بخش مبارزه با مواد مخدر در سال ۹۲ بسیار خوب عمل کرد و با وجود کمبود بودجه، کارهای جهادی از سوی همه مجموعه صورت گرفت.

علیرضا یونسی رستمی با اشاره به اینکه بیش از ۹۶ درصد مصوبات شورا در سال گذشته اجرایی شد، بیان کرد: همه این مصوبات، علمی و با کار کارشناسی دقیق به تصویب شورا رسید.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در همه حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری به دشمنی با نظام اسلامی برخاسته است، اذعان داشت: یکی از مهم ترین شیوه های نرم مقابله با هر نظامی در دنیا، اشاعه مصرف مواد مخدر در آن جامعه است.

یونسی افزود: کشور ما با یک عده قاچاقچی خرده پا مواجه نیست، بلکه با شبکه های پنهان مقابله با نظام مواجه ایم که یکی از بخش های آن مواد مخدر است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر را مستلزم یک کار جهادی دانست و گفت: رسانه ها نقش بی بدیلی در آگاه سازی جامعه و شناساندن اثرات مواد مخدر در جامعه دارند و باید بیش از پیش به این موضوع بپردازند.

منبع: بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا