جبران تخریب ۸ساله آن آدم،یک‌قرن طول مي‌کشد

بصير،

جبران تخریب 8ساله آن آدم،یک‌قرن طول مي‌کشد
حجت الاسلام احمد احمدی در همایش هشت دهه علوم اجتماعی در دانشگاه تهران در دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه ، گفت: تا آنجایی که شنیده ام رییس جمهوری قبلی یکهزار میلیارد تومان به دانشگاه پیام نور داد تا دانشگاه آزاد اسلامی را از رونق بیاندازند. در آن سال ها خرابی هایی در کشور پدید آمد که شاید اصلاح آن خرابی ها یک قرن طول بکشد و این دولت به قدری خرابی بوجود آورد که سال ها خواهد گذشت و شاید فقط بتوان دانشگاه ها را اصلاح کرد.

این استاد دانشگاه تهران در ادامه از پژوهشگران و اساتید دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه خواست تا با ارائه طرح ها و پروژه های پژوهشی به بررسی این مشکلات بپردازند و افزود: این مشکلات را بررسی کنید و ببینید چه بلایی بر سر دانشگاه آزاد، دانشگاه های علمی کاربردی و دانشگاه پیام نور آوردند. نتایج بررسی های این مشکلات را مردانه به مطبوعات بدهید و سخنرانی کنید. چون وی دوباره فعالیت هایی را شروع کرده ولی باید گفت هر چیزی هم حدی دارد که یک نفر بعد از این همه تبهکاری دوباره بخواهد کاری کند و معتقدم این کار وی خندیدن به ریش همه مردم است.

رییس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت) افزود: ما یک ادبیاتی مانند شاهنامه و بوستان و گلستان سعدی داشتیم و یک دین و یک امام زمان و یک فرهنگ دینی که همه از بین رفت و ملعبه دست یک آدم یا گروهی شد که از ادب حرف زدن هم دور بود. وی همچنین گفت: اشعار فردوسی کجا و اظهاراتی مانند مشتی کاغذ پاره و …کجا و آیا هزاران نفر هم می توانند این سنگ ویلی را که در چاه افتاده، بیرون بیاورند؟ این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: هر جا فرصتی شده، سخن گفتم اما منتظرم که وی از حد و شور بگذراند و من هم او را از حد دربیاورم و بگویم آنچه را که نباید بگویم.

همایش دو روزه هشت دهه علوم اجتماعی در دانشگاه تهران دیروز (یکشنبه) در دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه با سخنرانی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و محمود نیلی احمد آبادی رییس دانشگاه تهران آغاز به کار کرد و امروز نیز با حضور استادان پیشکسوت این دانشکده و سخنرانی اندیشمندان این رشته ادامه دارد.

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا