تهیه‌کننده برنامه صبح‌به‌خیر ایران

سیاست‌های تلویزیون تغییر نکرده‌است/ نشان دادن ساز اشتباه من بود

به گزارش بصیر به نقل از فارس،«غلامرضا بختیاری» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: ما در برنامه صبح بخیر ایران به مناسبت روز میلاد پیامبر (ص) از گروه موسیقی «آْوای باران» دعوت کردیم تا برای اجرای موسیقی به برنامه «صبح‌بخیر ایران» بیایند.

وی ادامه داد: در حین اجرای برنامه، اشتباهی از سوی ما سازندگان برنامه روی داد و به مدت ۱۰ ثانیه تصویری از گروه موسیقی به همراه سازهایشان نشان داده شد که بلافاصله با واکنش شبکه‌های خارجی و البته رسانه‌های هم‌سو با آنها در داخل ایران همراه شد.

بختیاری تصریح کرد: تصویری که از سازها روی آنتن تلویزیون رفت، ربطی به تغییر و تحول در نگاه و یا عملکرد سازمان صداوسیما ندارد و فقط اشتباه سهوی بود که از سوی ما روی داد و البته من پای پیامد این اشتباه هم می‌ایستم.

وی ادامه داد: آنچه در این میان برای من خیلی جالب بود، این نکته بود که تعدادی از رسانه‌های داخلی کاملا هم سو با رسانه‌های بیگانه عمل می‌کنند و در این مسیر حتی یک واو از خبر و مطلبشان را هم عوض نمی‌کنند. اگر واقعا برخی از این روزنامه‌ها و سایت‌های خبری به سوژه برای رسانه‌هایشان نیاز دارند تا بتوانند فروش کنند، به ما خبر بدهند تا برایشان سوژه فراهم کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا