مدیرمسئول بصیرنیوز:

مقاومت دولت تدبیر در برابر اقتصادمقاومتی بیشتر بوده است

بصیر، سیداحمد حسینی در جمع اعضای تحریریه پایگاه خبری تحلیلی بصیرنیوز با اشاره به ارسال نامه از سوی معاون اول رئیس جمهور به رئیس مجلس خبرگان، اظهار کرد: اسحاق جهانگیری معاون اول روحانی به آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان نامه‌ای نوشته و در آن ذکر کرد که اقتصادمقاومتی در این دولت مقاوم‌تر از سایر دولت‌ها بوده است.
وی خاطرنشان کرد: سخنان این معاون رئیس‌جمهور به ظاهر زیبا به نظر می‌رسید و طیف همیشه‌همراه نیز در ادامه احتمالا آن را مدح و حمله شدیدی به شورای نگهبان می‌کنند اما نمی دانم چرا در این دولت چیز بد وجود ندارد!
حسینی تصریح کرد: لازم بود جهانگیری کمی با تدبیر بیشتر در کمتر از ۳ ماه تا انتخابات اقدام به بیان این سخنان از پایه بی‌مورد می‌کرد، چراکه اگر منظور وی از اقتصاد مقاومتی دریافت حقوق‌های‌نجومی مسئولان این دولت است، یا اینکه صندوق‌فرهنگیان که اختلاس تمام قرون ایران در آن صورت گرفت و یا صدها مورد دیگر، بد به جاده خاکی زده است.
وی ادامه داد: احتمالا رئیس ستاد اقتصادمقاومتی کشور یادش رفته که اقتصاد مقاومتی یعنی رونق صادرات و کنترل و کاهش واردات، افزایش قدرت خرید مردم، تقویت تولید داخلی که همه آنها بازخوردهای داخلی و خارجی فراوانی دارد.
مدیرمسئول بصیرنیوز افزود: البته از نگاهی دیگر اقتصادمقاومتی در این دولت نسبت به دولت‌های دیگر مقاومتی‌تر بوده است، مقاومتی‌تر نسبت به محاکمه و تنبیه نجومی بگیران و شاید بهتر است بگوییم که این دولت در برابر اقتصادمقاومتی، انصافا خوب مقاومت کرده است.
حسینی در پایان گفت: ملت شریف ایران اردیبهشت ۹۶ باید پاسخ این نوع مقاومت دولت در برابر اقتصاد مقاومتی را بدهد و این امر فقط نیاز به یک اجماع انقلابی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا