مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد

۶۷ درصد جمعیت دانش‌آموزی فریدونکنار در شهر تحصیل می‌کنند/ مدارس بنه‌کنار و کاردگرمحله در حال بازسازی است

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در نشست خبری و در جمع خبرنگاران شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: خبرنگاران صدای مردم و بازوان توانمند شهر هستند.
وی با اشاره به اینکه روز اول مهر به عنوان روز بازگشایی مدارس و علم‌اندوزی برای همه جامعه است خاطرنشان کرد: برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های این روز پروژه مهر برای اداره آموزش و پرورش تعریف شده است.
مدیرآموزش و پرورش فریدونکنار تصریح کرد: این پروژه از آذر ماه سال ۹۴ شروع به فعالیت کرده است و ۷ کارگروه سازماندهی، انتصابات، تعمیر و تجهیز، اطلاع رسانی و تبلیغ، تایید و صلاحیت، نظارت و ارزیابی و فرهنگی و ورزشی مشغول به فعالیت هستند.
اسماعیل‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ۵۰ درصد از دبیران مدارس را مدیران انتخاب می‌کنند و همچنین تمامی دروس نظری، فنی و حرفه‌ای، کارودانش و فعالیت‌های پرورشی و مشاوره‌ای و پژوهشی مورد تاکید مدارس است.
وی با بیان اینکه سیاست آموزش و پرورش براین است که تمامی دانش‌آموزان در نزدیک‌ترین محل سکونت خود تحصیل کنند اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا محیطی شاداب و آموزشگاهی برای این دانش‌آموزان فراهم کنیم.
مدیرآموزش و پرورش فریدونکنار خاطرنشان کرد: اولویت پروژه مهر امسال استقرار پایه دهم و توسعه پیش دبستانی است و بنابرآمار ارائه شده ۷۸۰ پیش‌دبستانی در فریدنکنار وجود دارند که امسال توجه ویژه به این مجموعه داریم.
اسماعیل‌زاده با اشاره به آمار افراد در حال تحصیل شهرستان فریدونکنار گفت: ۶۷ درصد جمعیت دانش‌آموزی فریدونکنار در ۵۱ درصد از فضای فیزیکی شهر فریدونکنار و مابقی در روستاها تحصیل می‌کنند.
وی همچنین با ابراز تاسف از اینکه مدارس شهر پاسخ‌گوی نیاز دانش‌آموزان نیست خاطرنشان کرد: کمبود فضا موجب شده تا از داشتن مدرسه‌های بیشتر محروم بمانیم و البته به همت بنیاد برکت دو مدرسه در روستاهای بنه‌کنار و کاردگرمحله در حال بازسازی و افتتاح است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا