حمایت‌کنندگان تجزیه عراق، سربازان پیاده‌نظام آمریکا و اسرائیل در خط مقدم نبرد با اتحاد اسلامی هستند

حجت‌الاسلام عبدالعلی پور اکبر در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه اول ماه مهر به موضوع مهم امروز جهان یعنی تجزیه‌طلبی عراق پرداخت و اظهار کرد: بعداز اینکه داعشیان کارشان در عراق و سوریه خاتمه پیدا کرد، آمریکا نقشه تجزیه‌طلبی این کشورها را کشید.

وی افزود: آسیب‌هایی که همواره تجزیه‌طلبی ممالک اسلامی به جهان اسلام وارد کرده از بزرگ‌ترین آسیب‌هاست. کشورهای حاشیه خلیج‌فارس را ببینید، آمدند کشورها را خانوادگی کردند: آل سعود، آل خلیفه، امارات و… را تکه تکه کردند تا نتوانند قدرتی در منطقه باشند.

امام‌جمعه تنکابن خاطرنشان کرد: از خواب‌های آشفته این‌ها این است که چند مملکت اسلامی را تجزیه کنند، البته برای ایران نیز این نقشه را کشیده بودند که سرشان به سنگ خورد و کردستان از این نقشه خائنانه استکبار جهانی نجات پیدا کرد.

این مسئوول ادامه داد: تنها کشوری که از این رفراندوم نمایشی و دروغین حمایت کرده، اسرائیل است و جالب اینکه طراح خوده این نقشه یعنی آمریکا، به‌ظاهر مخالفت کرده است.

حجت‌الاسلام پوراکبر موافقت عجیبی دیگر را که باورش سخت است را نشریاتی در داخل کشور عنوان کرد و گفت: ای عزیزان سیاسیون این مملکت! تا کی باید این‌ها در جمع شماها باشند؟! تاکی باید این روزنامه‌های مزدور آمریکا که علناً از تجزیه اسرائیل دوم حمایت می‌کنند، وجود داشته باشند؟! این‌ها اسرائیلی و آمریکایی نیستند و حمایت می‌کنند؟!

وی با اشاره به تأکیدات رهبری اضافه کرد: این‌همه مقام عظمای ولایت فرمودند غیرخودی‌ها را از خودتان دور کنید، چرا این‌ها در جمع شما هستند؟! اینان سربازان پیاده‌نظام آمریکا و اسرائیل در خط مقدم نبرد با اتحاد اسلامی هستند.

امام‌جمعه تنکابن در پایان متذکر شد: این روزنامه‌ها با پول شما مسئولین اداره می‌شوند، چرا درب مزدوران امریکا را در این کشور نمی‌بندید؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا