مدیر امور آب و فاضلاب فریدونکنار خبر داد:

۸ حلقه چاه آب شرب مردم فریدونکنار را تامین می‌کنند/ برطرف شدن مشکل آب شرب ۱۵۰۰ مشترک فریدونکناری

بصیر، جعفر جعفرنیا در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: با ۲۰۰ متر لوله‌گذاری و اتصال آن به لوله ۳۰۰ میلی‌متری خیابان شهید بهشتی مشکل آب شرب ساکنان منطقه ولیعصر(ع) و شهرک اسدی این شهر برطرف شد.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز، تابستان و روزهای پیک مصرف، ساکنان این منطقه با افت فشار آب مواجه می‌شدند که با انجام ۲۰۰ متر لوله‌گذاری با جنس لوله پلی اتیلن ۱۶۰ میلی‌متری واتصال آن به لوله ۳۰۰ میلی‌متری خیابان شهید بهشتی این مشکل بر طرف شد.

مدیر امور آب و فاضلاب فریدونکنار هزینه صرف شده برای این اقدام را ۲۰ میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: هنگام کار یک فقره شیرتخلیه روی خط انتقال اصلی شهر در ابتدای خیابان ولیعصر (ع) نصب شد که اکنون تعداد شیرتخلیه نصب شده روی خط انتقال به ۹ عدد رسید.

جعفرنیا با بیان اینکه مناطق ذکر شده دارای ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ مشترک هستند، افزود: در حال حاضر مشکل افت فشار ساکنان منطقه ولیعصر (ع) و شهرک اسدی برطرف شد.

مدیر امور آب و فاضلاب فریدونکنار تعداد مشترکان زیر پوشش را ۱۲ هزار و ۷۰۰ مشترک دانست و اظهار کرد: آب شرب مورد نیاز مشترکان این امور از طریق ۸ حلقه چاه با آبدهی ۱۹۰ لیتر در ثانیه تامین می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا