بخشدار مرکزی فریدونکنار خبر داد:

کشف آب‌دزدی در یکی از روستاهای فریدونکنار/جریمه سنگین در انتظار فرد متخلف است+فیلم

بخشدار مرکزی فریدونکنار از کشف آب دزدی در یکی از روستاهای فریدونکنار خبر داد و گفت: جریمه سنگین در انتظار فرد متخلف است.

به گزارش بصیرنیوز، سیدعسگری داداش‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: مدتی بود که گزارش‌های متعددی نسبت به کمبود فشار آب از سوی اهالی روستاهای مختلف برای ما ارسال می‌شد که کارکنان آبفا اقداماتی را صورت می‌دادند اما در بازخوردهای مردمی متوجه می‌شدیم که باز هم این اقدامات اثربخش نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: با بارندگی که اواخر تیر ماه در شهرستان رخ داد و زمین های کشاورزی پر آب شد ما دیگر آن گزارش های کمبود آب شرب را نداشتیم و همین موضوع موجب شد که احتمال سرقت آب شهری به مزارع کشاورزی را بدهیم.

بخشدار مرکزی فریدونکنار تصریح کرد: پس از احتمال سرقت آب شرب در زمین های کشاورزی موضوع را به صورت مکتوب به دهیاران و همچنین به صورت حضوری برای مردم روستاها روشن کردیم تا اگر مواردی را مشاهده کردند به ما اطلاع دهند.

داداش‌نژاد گفت: صبح دیروز(یکشنبه) در پی ارسال گزارش مردمی مبنی بر سرقت آب شرب به زمین کشاورزی در یکی از روستاهای فریدونکنار، سریعا با حضور پرسنل اداره آب در محل حاضر شدیم و متوجه شدیم فرد متخلف از لوله اصلی آب شهری انشعاب گرفته و آن را به زمین کشاورزی هدایت کرده است.

وی یادآورشد: پس از مستندسازی و تهیه صورت جلسه موضوع به نیروی انتظامی و مقام قضایی گزارش و جریمه ۹۰۰ میلیون تومانی برای فرد متخلف پیشنهاد شد.

بخشدار مرکزی فریدونکنار تاکید کرد: از مردم شریف شهرستان فریدونکنار خواهشمندیم که برای حمایت از حقوق همه شهروندان در صورت مشاهده چنین تخلفاتی، موارد را به ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا