آیا مهدی هاشمی وارد مازندران می شود

چشم شاه کلید فتنه به دنبال دشت ناز ساری

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری یکی از فردوگاه های بین المللی در کشور محسوب شده و در هفته با بیش از ۷۷ پرواز دارای رتبه ۱۱ در کشور است .

تنها فرودگاه فعال استان مازندران این روزها دست خوش برخی اختلافات برسر  مالکیت آن بین ساری و شهرستان جدا شده از ساری یعنی میاندرود شده است  و مسئولین شهرستان ساری در پی دیدار با نماینده ولی فقیه آیت الله طبرسی  با اشاره به جدایی فرودگاه دشت ناز از ساری و الحاق آن به میاندرود تاکید داشتند جدایی فرودگاه دشت ناز از ساری عوارض بسیاری را به دنبال خواهد داشت که باید در این خصوص به صورت جدی چاره اندیشی کرد.

از طرفی نیز امام جمعه میاندرود نیز به طرح الحاق فرودگاه میاندرود به ساری واکنش نشان داده و گفت: برای ما فرقی نمی کند که فرودگاه را چه بنامند چرا که  در هر صورتی فرودگاه در دل میاندرود قرار دارد.

بر همین اساس قرار بر این شد تا مسئولان شهری میاندرود نیز با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کرده و مخالفت خود را با طرح الحاق فرودگاه بین المللی فروگاه دشت ناز ساری به شهرستان ساری اعلام کنند.

اما آنچه که در این اختلافات بیشتر از همه به چشم می خورد شایعاتی درباره خرید زمین های دشت ناز ساری توسط  شاه کلید فتنه ۸۸ است .

شنیده های منابع مطلع حاکی از آن دارد که مهدی هاشمی فرزند رئیس تشخیص مجمع مصلحت نظام  که  بخشی از اتهاماتش داشتن پرونده مالی در شرکت های نفتی،استفاده از رانت دولتی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری،پولشویی،اقدام علیه امنیت ملی و هم چنین برنامه ریزی برنامه ریزی برای آشوب های فتنه ۸۸ است  و در حال حاضر نیز با وثیقه ۱۰ میلیارد تومانی از زندان آزاد شد و جرم وی از نظر بازپرس محرز و قرار مجرمیت برای او صادر شده زمین های منطقه دشت ناز ساری را با قیمت مناسب خریداری کرده است.

شایعاتی که این روزها برسر زبان ها افتاده است و باید منتظر ماند که آیا متهمی که یکی از اتهاماتش پولشویی بوده سند دشت ناز ساری رابه نام خود خواهد زد؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا