قاتل کودک شش ساله اعدام شد

بصیر،دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت:متهم «م. ح» به جرم قتل عمد کودک شش ساله به قصاص و همچنین به استناد ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی به ۹۹ ضربه شلاق تعزیری محکوم و متهم با حضور خانواده مقتول به دار مجازات آویخته شد.

به گفته حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ،طبق گزارش والدین در بیست و دوم آبان ماه سال ۹۰ کودکی که برای خرید از منزل خارج شده بود بازنگشت که خانواده موضوع را به ماموران پلیس اطلاع دادند.

وی افزود:ماموران پلیس در تحقیقات خود ابتدا با دختربچه ۱۰ ساله‌ای مواجه شدند که ادعا کرد مردی ۳۰ ساله ، وی را با چاقو تهدید و مورد آزار جنسی قرار داده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: در ادامه تحقیقات جمجه بچه‌ای در جاده فرعی حواشی شهر اقبالیه کشف که به دنبال آن جسد دختر بچه گم شده هم پیدا شد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب قزوین ،کارآگاهان پلیس در تحقیقات خویش به فردی مظنون شدند و برای نامبرده به اتهام زنا، آدم ربایی مقرون به آزار، تهدید با چاقو، رابطه نامشروع و سرقت قطعات خودرو پرونده قضایی تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: بررسی‌های پلیس نشان می‌داد که متهم با تهدید دو دختربچه از جمله مقتول، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است، متهم با مواجه با ادله پلیس ناچار زبان به اعتراف قتل فجیح خود گشود و صحنه جرم را بازسازی کرد.

خبرایرانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا