کشف ۷۰ تن مواد مخدر توسط مرزبانان کشور

به گزارش بصیرنیوز، سردار قاسم رضایی در آیین تودیع و معارفه فرماندهی دریابانی مازندران اظهار کرد: ما معتقدیم انقلاب ما در مسیر ظهور امام زمان است.

وی با قدردانی از همکاری دستگاه‌های اجرایی و قضایی خاطرنشان کرد: مرزبانی مازندران در چهار سال گذشته با پیشرفت های زیادی همراه بوده که نشان از همکاری دستگاه های اجرایی و قضایی استان است.

فرمانده مرزبانی ناجا یادآور شد: مرزبانی به نمایندگی از ۸۰ میلیون ایرانی در حال نگهبانی از مرزها است و کارکنان مرزبانی با اختلاف ۸۰ درجه‌ای در حال خدمت هستند.

این مسئول تصریح کرد: مرزبانان جمهوری اسلامی افرادی خستگی‌ناپذیر هستند که برای خدمت به کشور تمامی خستگی‌ها را به جان می‌خرند.

رضایی با اشاره به اینکه توطئه های زیادی از سوی دشمنان در حال طرح ریزی است خاطرنشان کرد: به اذعان دشمنان، جمهوری اسلامی مرزهای خود را افزایش داده و این از قدرت نفوذ ایران است، این کشور در راستای آرمان انقلاب اسلامی در حرکت بوده و تمامی توطئه‌ها درحال خنثی شدن است.

وی با اشاره به این که فرهنگ دفاع مقدس در مرزبانی ادامه دارد یادآور شد: امسال در مرزهای شرقی ۷۰ تن مواد مخدر کشف شد که با درگیری مسلحانه همراه بود.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با نگاهی انقلابی در حال حرکت است و همین باعث شده تا فرهنگ‌های دینی در مرزها گسترده شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مرزبانان افرادی هستند که خود را ارزان نمی‌فروشند و حدود ۸ هزار و ۷۷۵ کیلومتر مرز نیاز به پیگیری خدمات رفاهی برای مرزبانی دارد.

رضایی گفت: این انتظار وجود دارد که مجلس شورای اسلامی شغل مرزبانی را به عنوان یکی از مشاغل سخت معرفی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا