اختصاصی جمعه ها

فریدونکنار در هفته ای که گذشت(۷)

بصیر، معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت: زمان برای هرگونه مشکلی به پایان رسیده است و اداره کل راه و شهرسازی باید پروژه فرمانداری فریدونکنار را تا هفته آینده بدون هیچ نقصی تحویل دهند.نبیان در نشست راهبردي بررسي وضعيت بندر فريدونكنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: زمان بندی در بحث اجرایی بسیار مهم است و از مهمترین دغدغه های ما می باشد.

رئیس ستاد یادواره شهدای فریدونکنار گفت: مکتب شهادت بزرگترین مولفه های قدرت نرم نظام در برخورد با استکبار جهانی است.حجت الاسلام اسد الله جعفری در جلسه ستاد یادواره شهدای فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: مکتب شهدا چراغ راهی است که در مسیر انقلاب اسلامی در برابر سلطه جهانی ایستاده اند و هیچ پشتوانه ای محکمتر از آن نداریم.

 مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: روند پیشرفت یزیکی بندر فریدونکنار رضایت بخش نیست.سیدپور در نشست راهبردي بررسي وضعيت بندر فريدونكنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به لحاظ اهمیت اساسی حمل و نقل در کشور، حمل و نقل ئدریایی در استان مازندران بسیار مهم می باشد.

 رئیس پلیس پیشگیری ناجا کشور گفت: قدرت و نیروی رزمندگان ما بیشتر از سلاح های هسته ای است.سردار تقی مهری در هشتمین همایش فرماندهان و رزمندگان اسلام شهرستان فریدونکنار در مسجد سجاد این شهرستان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: فریدونکنار یکی از کانون های پیشانی دوران دفاع مقدس در همه عرصه ها بود و با فرماندهی و مدیریت خوب سرداران و دفاع و مقاومت جانانه رزمندگان و شهدای این شهرستان سخت ترین خطوط دشمن نیز شکسته شد.

 امام جمعه فریدونکنار گفت: جدایی ملت از روحانیت سبب تقویت اسلام آمریکایی می شود.حجت الاسلام حاج سید محمود جلالی در خطبه نماز عبادی- سیاسی جمعه در مصلی قدس شهرستان فریدونکنار با اشاره به ۲۵ آذر روز تجلیل از پژوهش، اظهار داشت: اگر بخواهیم به این انقلاب خدمت کنیم باید شاخصه های علم در کشور را بنا به فرموده رهبری تعمیق و گسترش دهیم.

 امام جمعه فریدونکنار در جمع مردم نمازگزار فریدونکنار در مصلی قدس تاکید کرد: امروز راه نجات کشور نه تسلیم و نه سازش است بلکه تا احقاق حق مسلم این ملت باید مقاومت کرد.

عضو شورای شهر فریدونکنار عضو شورای شهر فریدونکنار در جلسه ای که با حضور نبیان و سیدپور معاون امور عمرانی استاندار و مدیرکل بنادر و کشتیرانی مازندران، مسئولین استانی و شهرستانی، در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار برگزار شد به برخی از اظهارات سرمایه گذار بخش خصوصی بندر فریدونکنار پاسخ داد.میرانی کناری خواستار پرداخت ۶ میلیارد تومان مطالبه شهرداری از بندر فریدونکنار شد و گفت: قرار بود با ایجاد این بندر برای جوانان شهرستان بیش از ۳ هزار شغل به طور مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شود، اما اینطور نشد، سوالی که در ذهن خیلی ها مبهم مانده این است که چرا این وعده ها عملی نشد.

فرماندار فریدونکنار از واگذاری ۳۰۰ میلیون تومان زمین بکر ساحل فریدونکنار به بخش خصوصی بندر در این شهرستان خبر داد و از پیشرفت کند ساخت فضای فیزیکی بندر انتقاد کرد. علی قاسمی خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ هزار تن کامیون تا به این لحظه جهت انتقال بار به این شهرستان رفت و آمد کرده اند و برای اینکه با مشکل شهرستان نوشهر که ایجاد ترافیک از سوی رانندگان بود مواجه نشویم خواستار احداث پایانه و  تقاطع غیرهمسطح برای ورود و یا خروج وسایل غیرنقلیه از بندر به جاده و برعکس هستیم.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: روند پیشرفت یزیکی بندر فریدونکنار رضایت بخش نیست.سیدپور با بیان اینکه در مازندران سه شهرستان نوشهر، بهشهر و فریدونکنار از لحاظ حمل و نقل دریایی جایگاه ویژه ای دارند، گفت: بندر در سرنوشت توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان فریدونکنار بسیار موثر است و بروز بندر در این شهرستان بزرگترین اتفاق اقتصادی فریدونکنار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا