بصیر

معلمان افتخار آفرین این هفته/ ۲ آقا معلم مریوانی و بجنوردی

به گزارش بصیر به نقل از فارس، در هفته‌ای که گذشت، خبری در رسانه‌ها مبنی بر همدردی یک معلم با دانش‌آموز سرطانی‌اش، منتشر شد.

محمدعلی محمدیان معلم پایه دوم دبستان شیخ شلتوت شهر مریوان برای همدردی با دانش‌آ‌موز سرطانی‌اش که به علت عوارض ناشی از مصرف دارو و شیمی درمانی دچار ریزش موی سر شده بود، موهای سرش را تراشید.

این حرکت آقا معلم موجب شد که بیماری دانش‌آموز سرطانی وی در رسانه‌ها منعکس شود و حتی چند نفر از خیرین خواستار کمک به وی شوند البته هنوز هیچ کمکی، عملی نشده اما حرکت آقای محمدیان تحسین‌برانگیز است.

 

مسئولان آموزش و پرورش مریوان هم از آقای محمدیان، تجلیل کردند؛ عبدالحمید فرجی مدیر آموزش و پرورش مریوان گفت: این چنین حرکات زیبا و قابل تحسینی باعث مباهات و افتخار جامعه آموزش و پرورش به ویژه آموزش و پرورش مریوان است که این چنین نیروهای دلسوز و فداکاری را در دل خود پرورانده است.

وی افزود: آقای محمدیان با این کاری که در قبال شاد کردن دانش‌آموز بیمار خود کرد، ثابت کرد که واقعاً معلمی شغل نیست بلکه هنر، عشق، ایثار و فداکاری است.

* بازگرداندن ۱۱۵ میلیون ریال به صاحبش

اما معلم دیگر که در این هفته از او یاد می‌کنیم، «رمضان ضامنی» معلم بجنوردی است؛ وی مبلغ ۱۱۵ میلیون ریالی را که به اشتباه به حسابش واریز شده بود به صاحب آن بازگرداند.

ضامنی در این باره گفت: چندی پیش متوجه شدم ۱۱۵ میلیون ریال از حساب یکی از ساکنان سبزوار به حسابم واریز شده است بنابراین با پی‌گیری هایی که انجام دادم آن را به صاحب اصلی‌اش بازگرداندم.

وی افزود: همیشه امانتداری و صداقت را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌ام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا