به گزارش بصیر؛

رئیس جمهور ۱۹ مهرماه مهمان مردم مازندران است

بصیر، محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه توسعه و سرمایه‌گذاران مازندران كه در سالن اجتماعات كوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، زمان سفر رئیس جمهوری به استان مازندران را اعلام و اظهار کرد: رئیس جمهور روز یكشنبه ۱۹ مهرماه انشاالله مهمان مردم شریف و شهیدپرور مازندران است.

وی افزود: با انجام این سفر خدمات بیشتری به مردم مازندران ارائه و توسعه مازندران شتاب بیشتری بگیرد و شرایط اشتغال در مازندران شرایط بهتر و مطلوب‌تری پیدا كند.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: مردم عزیز مازندران همیشه از دولت خدمتگذار خود حمایت كرده و می‌كنند و رئیس جمهور هم خاطرات بسیار خوبی در خلق حماسه سیاسی و استقبال باشكوه و گسترده در سفر انتخاباتی به استان مازندران در سال ۹۲ دارند؛ مازندران از حامیان اول رئیس جمهور در انتخابات سال ۹۲ بود.

این مسئول اضافه کرد: ما قدردان حمایت‌های بی‌دریغ مردم مازندران از دولت چه پیش از انتخاب روحانی و چه پس از آن هستیم و امیدواریم این سفر منشاء خیر و خوبی در زندگی مردم استان مازندران باشد.

شریعتمداری از تلاش توسعه‌ای استاندار مازندران نیز تقدیر کرد و گفت: در دو سال گذشته با وجود محدودیت‌های اعتباری و فشار تحریم‌های ظالمانه سلطه علیه ملت ایران، استاندار مازندران و مدیران تلاش كردند تا روند عمرانی و توسعه‌ای استان كند نشود.

وی در پایان گفت: تمام مدیران استان همه تلاش خود را كرده‌اند تا در خدمت نیازمندی‌های مردم استان باشند.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا