نفت‌مسجدسلیمان مقابل استقلال به میدان نمی‌رود؟

بصیر، مسعود رضاییان درباره اعتصاب بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان، اظهار کرد: پس از تعطیلات سه روزه‌ای که داشتیم بازیکنان‌مان یک جلسه تمرین کردند و در پایان تمرین از من درخواست یک جلسه را داشتند و من هم می دانستم که آنها چه مشکلاتی دارند برای آنها وقت گذاشتم و جلسه‌ای را برگزار کردیم. بازیکنان از این که وعده‌های زیادی به آنها داده شده بود ناراحت بودند اما من توضیحاتی درباره مذاکره با اسپانسر و همین طور زمان پرداخت پول به آنها دادم.

وی افزود: زمانی که بازیکنان فهمیدند قرار نیست مبلغ زیادی را در روزهای آینده دریافت کنند ناراحت شدند تصمیم گرفتند اعتصاب کنند. ما باید در این برهه از زمان حداقل ۴۰ درصد از حقوق بازیکنان را پرداخت کنیم اما متاسفانه باشگاه با مشکلات مالی مواجه است و نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. من می دانم بازیکنانم در چه شرایطی هستند و وضعیت آنها را درک می‌کنم بر همین اساس تصمیم آنها مبنی بر اعتصاب به طور کامل حمایت می‌کنم. آنها حق دارند که به دنبال پولشان باشند.

رضاییان در ادامه با اشاره به این که در ابتدای فصل یک بودجه مقاومتی را با باشگاه تصویب کرد، گفت: ما ابتدای فصل بودجه ۱۳ میلیاردی را برای باشگاه تصویب کردیم و قرار شد از طریق اسپانسرهای نفتی این بودجه تامین شود. من فکر می‌کنم زمانی که AFC به فوتبال ایران فشار آورد و باعث شد که فوتبال ایران از حالت دولتی به خصوصی تبدیل شود فشار زیادی همچون تیم ما وارد شد. اگر به شیوه گذشته باشگاه را اداره می‌کردیم به راحتی می توانستیم از وزارت نفت پول بگیریم. البته AFC حمایت‌های دولت را منع نکرده اما گفته دولت نباید در فوتبال دخالت کند.

وی افزود: ما اوایل فصل از یک اسپانسر ۵۰۰ میلیون تومان گرفتیم و به بازیکنان دادیم. در ادامه ۳۰۰ میلیون تومان هم از یک اسپانسر دیگر گرفتیم که نزدیک به ۲۴۰ میلیون تومان آن را صرف بازیکنان خارجی کردیم. در حال حاضر هم به شدت با مشکلات مالی روبرو هستیم. جذب بازیکنان خارجی باعث شد تیم ما از نظر شیوه و کیفیت بازی در سطح بالاتری قرار بگیرد و پیشرفت چشمگیری داشته باشد. باید از زحمات اعضای هیات مدیره هم تشکر کنم که هر کدام از آنها در این مدت بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان به باشگاه کمک کردند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان تاکید کرد: اگر پول به باشگاه تزریق نشود این اعتصاب ادامه خواهد داشت و ما روز پانزدهم اسفند ماه به مصاف استقلال نخواهیم رفت. من از این کار حمایت می‌کنم زیرا بازیکنان‌مان به دنبال احقاق حق خودشان هستند. آنها تا به حال با غیرت و گذشت خود بدون دریافت حق و حقوق‌شان برای باشگاه زحمت کشیدند اما الان دیگر به دنبال گرفتن حق شان هستند.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا