تصویب اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی برای پروژه‌های بندری فریدونکنار/ مسئول متخلف را به مردم معرفی می‌کنم

به گزارش بصیرنیوز، علی‌اصغر باقرزاده طی گفت‌وگویی اظهارکرد: طی جلسه‌ای که با رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور درخصوص بندر فریدونکنار انجام شد، مشکلات شهر و بندر و همچنین وظایف اجتماعی که بندر باید برای شهر انجام می‌داد بیان شده که به نتایج مطلوبی رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه وجود برخی از مشکلات چندین ساله مانع اجرای طرح‌ها شده بود، خاطرنشان کرد: باتوجه به سوءتفاهم‌هایی که بین مسئولان شهری و بندر وجود داشت اتفاقی خوبی را مردم شریف فریدونکنار شاهد نبودند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار از تصویب اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی پس از این جلسه خبر داد و تصریح کرد: برای چند پروژه از جمله احداث میدان‌گاهی، خیابان ۲۴ متری، نماد شهر بندری و برج کنترل با احتساب هزینه زمین اختصاص داده شده به پروژه، مبلغی درحدود ۷۰ میلیارد تومان درنظر گرفته شده است.

باقرزاده با بیان اینکه تاکنون شهر فریدونکنار از ورودی شهری مناسبی برخوردار نبوده است گفت: با احداث میدان‌گاهی و برج مراقبت دریایی نمای بسیار مناسبی را در قسمت شرقی شهر فریدونکنار شاهد خواهیم بود.

وی افزود: همچنین در این جلسه موضوعاتی مانند لایروبی مستمر بندر و ارتقا سطح گمرک فریدونکنار مطرح شد تا بندر این شهرستان شاهد روزهای بهتری باشد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار با اشاره به اینکه تا یک ماه آینده پروژه میدان‌گاهی بندر فریدونکنار عملیاتی می‌شود یادآور شد: در گام نخست باید نسبت به جابه‌جایی‌های تاسیسات، اقدامات لازم صورت گیرد تا فعالیت اصلی احداث میدان‌گاهی انجام شود.

باقرزاده با بیان اینکه رسانه‌ها باید نقش مطالبه‌گری خود را به صورت مستمر انجام دهند تاکید کرد: بنده به‌صورت جدی پیگیر وعده‌های مسئولان هستم و اگر یک مسئول وعده خود را عملی نکند او را به مردم معرفی خواهم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا