ولایت فقیه و مردم از عوامل اصلی اقتدار انقلاب اسلامی/برخی از مسئولان حوزه انتخابیه به‌دنبال ناراضی کردن مردم هستند

به گزارش بصیرنیوز، علی‌اصغر باقرزاده در جمع کارکنان سپاه ناحیه فریدونکنار به مناسبت دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهارکرد: اگر نگاهی به تاریخ معاصر جهان داشته باشیم شاهد انقلاب‌های متعددی هستیم که پس از مدتی یا سقوط کرده‌اند و یا از نظر محتوا و آرمان دچار انحراف شدند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام دشمنی‌ها و سنگ‌اندازی‌های داخلی و خارجی وارد گام دوم و چهل و دومین سالگرد پیروزی خود شده است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با اشاره به اینکه دو عامل مهم موجب ثبات و اقتدار جمهوری اسلامی شده است تصریح کرد: ولایت مطلقه فقیه و مردمی بودن از جمله عوامل مهمی بوده‌اند که موجب اقتدار و ثبات انقلاب اسلامی ایران است.

باقرزاده یادآورشد: مردم ایران نقش تعیین کننده، محوری و پشتیبان ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایفا کردند که در تمامی حوادث ابتدای انقلاب مانند ۶ بهمن آمل، غائله بندر ترکمن و دیگر حوادث حضوری پررنگ داشته و نظام را حفظ کردند.

وی ادامه داد: جنگ هشت ساله ازجمله موارد دیگری بود که دشمنان ایران با تحمیل آن به کشورمان قصد براندازی انقلاب اسلامی را داشتند اما مردم با لبیک به امام امت خود از کشور حفاظت کردند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس افزود: پس از پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی، دشمنان با کمک برخی از عناصر داخلی خود، اقدام به ایجاد فتنه‌های مختلف مانند حوادث کوی دانشگاه، شبهه تقلب در انتخابات و ماجرای گرانی بنزین کرده که بازهم به لطف الهی و با حضور مردم تمامی این توطئه‌ها خنثی شد.

باقرزاده گفت: دشمن که فهمیده حفظ و بقای نظام به مردم و ولایت فقیه وابسته است تمام قوای خود را به‌کار گرفته تا مردم را ناامید و آن‌ها را از ولایت فقیه دور کند.

وی اظهارکرد: نیروهای مسلح مقتدر و با ایمان موجب شده تا دشمن به خود اجازه ندهد که حتی درخصوص جنگ نظامی فکر کند و توان ورود به این زمینه‌ها را نداشته است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان اینکه برخی از جریان‌ها به‌دنبال تخریب نمایندگان مجلس یازدهم هستند خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که مجلس یازدهم مجلس انقلابی است و امید و انتظار مردم به این مجلس است، برخی از افراد و جریان‌ها با کارشکنی‌ها درحال ناامید سازی مردم از مجلس هستند.

باقرزاده درخصوص مهمترین مصوبات و پیگیری‌های مجلس گفت: مصوبه اقدام راهبردی که منجر به آغاز غنی‌سازی اورانیوم ۲۰ درصدی شده، اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، پیگیری مشکلات اقتصادی و معیشتی که منجر به تصویب دو برابر شدن یارانه شده و همچنین رایزنی‌های منطقه‌ای ازجمله مهمترین دستاوردهای مجلس یازدهم در چند ماه گذشته بوده است.

وی تصریح کرد: توجه به مسائل علمی و پژوهشی، اخلاق‌مداری، مردمی‌بودن، فسادستیزی و مدیریت جهادی ازجمله مواردی است که توسط نمایندگان مجلس و با توصیه مقام معظم رهبری درحال انجام است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار تاکید کرد: برخی افراد اهداف خاصی دارند که با کارشکنی‌های مختلف به‌دنبال مانع‌تراشی برای نمایندگان مجلس در سطوح مختلف ملی، استانی و حتی شهرستانی هستند.

باقرزاده ادامه داد: متاسفانه در همین حوزه انتخابیه برخی از مسئولان با بهانه‌تراشی مانع جذب اعتبار تخصیص داده شده برای پروژه‌ها می‌شوند تا مردم را ناراضی کنند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با اشاره به اینکه متاسفانه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ به نحو کامل سیاسی نوشته شده است، اظهارکرد: درحالی که مردم دچار مشکلات معیشتی فراوان هستند اما دولت با بودجه‌نویسی عجیبی که در دستور کار خود قرار داده احتمال تشدید این مشکلات را افزایش داده که با مخالفت نمایندگان مجلس لایحه بودجه درحال اصلاح است.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: راهکار برون رفت از مشکلات موجود در کشور یک دولت جوان انقلابی، جهادی، فسادستیز و بدون تسامح و تساهل با کشورهای غربی است.

وی درخصوص طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس یادآورشد: این طرح درحال بررسی و انجام است اما باتوجه به اینکه برخی اشکالات مانند تضاد با حقوق شهروندی و همچنین مسائل امنیتی بر روی آن وارد است دچار عقب‌ماندگی شده که البته هر نماینده مانند بنده می‌تواند با کانال‌های ارتباطی که دارد آرای خود را به مردم اطلاع‌رسانی کند.

باقرزاده با انتقاد از اصرار دولت‌مردان به واردات واکسن خارجی خاطرنشان کرد: درحالی که پیشرفت‌های خوبی در زمینه تولید واکسن کرونا در کشور وجود دارد و حتی مقام معظم رهبری در این خصوص به صراحت موضع‌گیری کردند اما همچنان برخی نمی‌خواهند به نخبگان کشور تکیه کنند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات کشاورزان تصریح کرد: تلاش‌های خوبی برای رفع دغدغه‌های کشاوران انجام شده اما به‌دلیل اینکه نگاه دولت اختصاص اعتبار برای قسمت‌های دیگر است هنوز نتوانستیم به‌صورت کامل در این زمینه موفق شویم.

وی همچنین درخصوص نقش مهم شوراهای شهر، گفت: مردم باید نسبت به انتخابات شوراهای شهر هم دقت کافی را داشته باشند چراکه این نهاد دارای جایگاه بسیار بالایی است اما متاسفانه در این دوره‌ای که رو به پایان است بسیاری از شوراها با عملکرد ضعیف خود موجب توقف فعالیت‌های عمرانی شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا