لزوم توجه به عدالت‌محوری و پرهیز از بهانه‌تراشی برای خدمت به مردم

به گزارش بصیرنیوز، جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار با حضور حجت‌الاسلام جلالی امام جمعه، علی‌اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس، محمدمهدی نصیری فرماندار و دیگر مسئولان و کارکنان ادارات در اردوگاه شهید رجایی برگزار شد.

مسئولانی که در بخش‌های آن‌ها عدالت اجرا نمی‌شود باید پاسخگو باشند

حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در این جلسه با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب‌ها در زمان معاصر است که به تعبیر امام خمینی(ره) انفجار نور بود و معجزه قرن به‌شمار می‌رود.

وی سقوط نظام دو هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی که از حمایت استکبار برخوردار بود را یک دستاورد بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: سقوط نظامی که ریشه دو هزار و ۵۰۰ ساله داشت در مقابل ملتی بدون سلاح و تنها با اراده و اعتماد به خدا یک دستاورد بزرگ برای اسلام است.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه برقراری عدالت یکی از اهداف مهم انقلاب بوده است تصریح کرد: خواست امام خمینی(ره)، انقلابیون و مقام معظم رهبری برقراری عدالت در تمامی بخش‌ها است و اگر این عدالت در برخی از ادارت وجود ندارد مسئول مربوطه باید پاسخگو باشد چراکه این امر به نظام ارتباطی ندارد.

جلالی یکی از دستاوردهای انقلاب را استقلال سیاسی برشمرد و افزود: در زمان پهلوی قدرت تصمیم‌گیری برای امور داخلی مملکت وجود نداشت اما امروزه مسئولان دیگر کشورها آرزو دارند به مانند ایران بدون ترس و وحشت ایده‌های خود را بیان کنند.

وی در بخشی از سخنان خود به رتبه ایران در شاخص‌های مختلف اشاره کرد و گفت: رتبه‌های ایران با توجه به شاخص‌های موجود و اقتدار ایران در منطقه برای دشمن هیولایی ساخته که استکبار را وادار به عقب‌نشینی کرد که نمونه آن خروج ناو هواپیمابر آمریکایی پس از مانور ارتش در خلیج فارس است.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه وجود برخی از مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی را انکار نمی‌کنیم یادآورشد: در هر کشوری مشکلات داخلی وجود دارد که البته هیچگاه این مسائل پسندیده مسئولان کشور نیست بلکه یک حقیقت تلخی است که از ناحیه دشمنان به مردم تحمیل می‌شود.

مسئولان به بهانه کمبود اعتبار از مسئولیت شانه خالی نکنند

علی‌اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس نیز در این جلسه اظهارکرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی برای کشور ایران داشت و با تمامی دشمنی‌ها و مشکلات وارد گام دوم شده که در تمامی زمینه‌ها حرف برای گفتن دارد.

وی با طرح سوالی درخصوص سهم نقش‌آفرینی مردم و مسئولان در انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم نقش ویژه‌ای برای انقلاب ایفا کرده‌اند اما آیا مسئولان هم مسئولیت خود را به درستی انجام داده‌اند؟

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با اشاره به اینکه ملت ما مستحق بهترین‌ها هستند تصریح کرد: اگر همه مسئولان با وحدت و برادری و به دور از اختلافات و سلیقه‌های متفاوت در کنار همدیگر و برای مردم خدمت کنند می‌توانیم شاهد پیشرفت‌های بسیار چشمگیر باشیم.

باقرزاده با بیان اینکه بیانیه گام دوم می‌تواند راه برون رفت از مشکلات باشد یادآورشد: بند بند این بیانیه مانند اخلاق‌مداری می‌تواند موجب اعتماد مردم به مسئولان شود و زندگی مسئولان باید مانند زندگی مردم باشد.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: عدالت‌محوری و فسادستیزی از مهمترین آرمان‌های انقلاب بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم، مسئولان جهادی میخواهند تاکید کرد: اینکه برخی از مدیران با بهانه کمبود اعتبار از مسئولیت شانه خالی می‌کنند به هیچ عنوان پذیرفته نیست چراکه مسئول باید وسط میدان باشد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس اظهارکرد: برای توسعه و تعالی فریدونکنار به هر نحو درخدمت مسئولان ادارات هستم.

اختصاص اعتبار یک میلیارد تومانی برای فریدونکنار از محل مناطق کمتر توسعه یافته

محمدمهدی نصیری فرماندار فریدونکنار در این جلسه اظهارکرد: درحالی که برخی از دشمنان ملت ایران می‌گفتند که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نمی‌بیند اما به لطف الهی ما در چهل و دومین سالگرد جشن پیروزی انقلاب خود هستیم و آن‌ها به زباله‌دان تاریخ پیوستند.

وی خاطرنشان کرد: این مملکت با رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و ایستادگی ملت ایران با وحدت رویه و بر پایه ولایت فقیه به اوج افتخار رسیده است.

فرماندار فریدونکنار گفت: در طرح اقدام ملی مسکن پیگیری‌های خوبی صورت گرفته که زمین آن نهایی شده و به فوریت شاهد رشد آن خواهیم بود.

وی با اشاره به روند پروژه کمربندی خاطرنشان کرد: مهمترین مشکل کمربندی این بود که در محور فریدونکنار به آمل تعریف شده بود اما با تغییر در مسیر کناره، گره‌گشایی خوبی صورت گرفته و درحالی که به‌دنبال بهره‌برداری تا ۲۲ بهمن بوده‌ایم اما برای اینکه پروژه با دقت کامل انجام شود افتتاح آن را به زمان دیگری موکول کرده‌ایم.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: مبلغ یک میلیارد تومان از محل اعتبار مناطق کمتر توسعه یافته به شهرداری و روستاهای شهرستان اختصاص پیدا کرده است.

نصیری یادآورشد: کمک‌های خوبی از سوی بسیجیان، نیروی انتظامی، دادستان و صنعت و معدن در زمینه مقابله با بیماری کرونا به شبکه بهداشت و بیمارستان شده است.

وی تاکید کرد: در زمینه ماهیان خاویاری دو پروژه داریم که یکی از آن‌ها در مرحله بهره‌برداری و دیگری باید کلنگ‌زنی شود.

به گزارش بصیرنیوز، در پایان این جلسه مسئولان جدید ادارات جهادکشاورزی(معماریان)، راهداری(صفری)، آب و فاضلاب(یحیی‌پور)، برق(داداشی)، بیمارستان(هاشمی) ثبت‌احوال(قلی‌پور)، مخابرات(صباغی)، بهره‌برداری آب(نیک‌اختر)، کتابخانه عمومی(آقایی) معارفه شدند و از زحمات آقایان هادی‌زاده، نقدی، ابراهیمی جویباری، جعفرنیا، مجیدی، نیازی، ابراهیمی، نورمحمدحسینی و عباسی تجلیل به‌عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا