اختصاصی/ رئیس موسسه آموزش عالی پردیسان

جای نماد فرهنگی در فریدونکنار خالی است

بصیر، غلامرضا پیروز در جمع مدیران و مسئولین شهرستان فریدونکنار و در دفتر امام جمعه این شهرستان، اظهار داشت: فریدونکنار به عنوان یک شهرستان تازه تاسیس از نقطه نظرات مختلف خلا هایی دارد که این جلسه در رفع این مشکلات می تواند تاثیر گذار باشد.

وی تصریح کرد: یکی از این چالش ها از نظر هویتیاست که فریدونکنار را به عنوان یک منطقه دارای تشخیص و تمایز از شهرهای اطراف خود نتوانست خود را نشان دهد.

پیروز اذعان داشت: هویت ملی و منطقه ای شهر فریدونکنار باید در این شورا بررسی گردد و یکی از این موارد در هویت سازی این شهرستان نبود یک نماد فرهنگی است.

رئیس موسسه آموزش عالی پردیسان فریدونکنار  تاکید کرد: فریدونکنار این قابلیت را دارد تا با دعوت از افراد متخصص در چنین جلساتی دیدگاه های خودشان را نسبت به این امر مطرح کنند و ما از نظرات آنها استفاده کنیم.

پیروز با اشاره به اینکه شهرداری باید وارد فعالیت های فرهنگی شود، گفت: شهرداری فقط مسئول تخلفات اداره شهر نیست، در شهرهای دیگر واحد فرهنگی شهرداری جریان ساز هستند.

وی افزود: متاسفانه در فریدونکنار مطالعات فرهنگی مطلوبی در خصوص شهر صورت نپذیرفته و این شهر هنوز معرفی نشده است.

پیروز با اشاره به اینکه در شهرستان پتانسیل های خوبی داریم و می توانند هویت فرهنگی شهر را به خوبی معرفی کنند، خاطرنشان کرد: همه ما می دانیم ساختمان های بلند هزینه فرهنگی ایجاد می کند، شهرداری باید در این زمینه نیز ورود پیدا کند و می تواند در خط مقدم اشاعه فرهنگ در شهر باشد، یکی از ؟؟؟؟جامعه مدرن این است که هویت خود را گم کرده اند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا