استان قم از وجود متکديان پاک مي شود

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ “حميدرضا اسدي” در مصاحبه با خبرنگار ما اظهارداشت: استان قم از لحاظ گردشگري و زائرپذيري در وضعيت بسيار مطلوبي قرار دارد، مسئولان سياسي، امنيتي، قضايي، انتظامي، سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و همچنين شهرداري اقدامات بسيار موثري انجام دادند تا قم در دهه اول محرم پذيراي هرچه بهتر اين جمع کثير ملي و فراملي باشد.

 

وي با اشاره به وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در قم، افزود: متکديان برون استاني در اين روزهاي خاص، خود را به استان قم مي رسانند تا با سوءاستفاده از رأفت ديني و احساسات مذهبي مردم قم تکدي گري کنند.

 

جانشين فرماندهي انتظامي استان قم با بيان اينکه پاکسازي شهر از وجود اين افراد در دستورکار پليس قرار دارد، خاطرنشان کرد: ۲ مرکز به منظور ساماندهي متکديان حرفه اي و همچنين ساماندهي معتادين پرخطر راه اندازي شده است.

 

وي اضافه کرد: با هماهنگي و تعامل مقامات قضايي استان در حال حاضر نيروي انتظامي، شهرداري و همچنين بهزيستي اقدامات خوبي در اين رابطه انجام داده اند و تلاش مي شود تا اين افراد از سطح شهر جمع آوري شوند.

 

“سرهنگ اسدي” سپس با اشاره به طرد اتباع خارجي که اقدام به تکدي گري مي کنند، تصريح کرد: اين افراد در صورت عدم مجوز حضور در کشور، براي طرد از کشور به مقام قضايي معرفي خواهند شد.

 

وي در ادامه به تاثير نقش مردم در همراهي پليس در اين خصوص اشاره و تاکيد کرد: اقدامات پليس نيازمند پشتيباني و همراهي مسئولان و مردم است.

 

جانشين فرماندهي انتظامي استان قم سپس از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات خود را در اين رابطه با يکي از شماره هاي يگان عملياتي فوريت هاي پليسي ۱۱۰ ،پليس آگاهي ۳۱۳۴، شهرداري ۱۳۷ و يا بهزيستي ۱۲۳ ، اطلاع دهند تا در اين زمينه اقدام بعدي صورت پذيرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا