سرپرست فرمانداری فریدونکنار خبر داد:

برگزاری رقابت‌های فینال جام شهید عجمیان در فریدونکنار با حضور ۲۶۸ تیم

سرپرست فرمانداری فریدونکنار از برگزاری رقابت‌های فینال جام شهید عجمیان با حضور 268 تیم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بصیرنیوز،مسیب میررمضانی در نشست خبری جشنواره فرهنگی ورزشی مسابقات قهرمانی پایگاه‌های مقاومت بسیج استان مازندران اظهارکرد: نخستین فینال جام شهید عجمیان در دو بخش فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان وآقایان طی سه روز به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با تلاش مدیران و هیئت‌های ورزشی فریدونکنار از این رویداد مهم ورزشی سربلند بیرون بیاییم، خاطرنشان کرد: جام ورزشی شهید عجمیان از فردا (سه‌شنبه) چهارم اردیبهشت ماه در بخش بانوان در سالن‌های ورزشی روستای فرم، شهدای فریدونکنار، ۹ دی، شهدای ازباران و آستانه‌سرا آغاز می‌شود.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار تصریح کرد: این رویداد با حضور ۱۶۴ تیم مردان و ۱۰۴ تیم زنان از شهرهای مختلف استان برگزار و  در ۸ رشته ورزشی فوتسال، والیبال، طناب کشی، طناب زنی، دارت، دوومیدانی، تنیس روی میز و فوتبال به رقابت خواهند پرداخت.

میررمضانی گفت: افتتاحیه فینال ورزشی شهید عجمیان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه و اختتامیه آن نیز در همان روز برگزار است.

رئیس ستاد جام شهید عجمیان در فریدونکنار در ادامه با بیان اینکه جام شهید عجمیان باید پیوست فرهنگی داشته باشد، گفت: در کتار رویداد ورزشی باید رویداد فرهنگی رقم بخورد که از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی موجب شور و نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود، افزود: با برگزاری ورزش‌های همگانی می‌توانیم مردم را به این باور برسانیم که برای سلامتی خودشان بدون هزینه و بدون دارو درمان به سراغ ورزش بروند که هدف مردم جامعه و به ویژه جوانان است که به ورزش و مشارکت نشاط اجتماعی ترغیب شوند.

وی با بیان اجرای برنامه‌های فرهنگی در المپیاد ورزشی با یاد و گرامی‌داشت ۱۰۴۰۰ شهید والا مقام استان مازندران، خاطرنشان کرد: در فینال این رویداد قرار است وصیتنامه ارزشمند ۷۳ شهید ورزشکار در آغاز مسابقات قرائت شود وشهید شاخص ورزشکار را در این المپیاد ورزشی معرفی خواهد شد.

میررمضانی ادامه داد: باتوجه به اینکه ورزش باستانی یادآور خاطرات مردانگی و جوانمردی است در فینال این رقابت‌ها نیز ضرب زورخانه را خواهیم داشت و از همه کسانی که در امر شهید و شهادت کمک کار بوده‌اند و به ویژه خانواده شهدای برگزیده که به عنوان بخشی ازدستاوردهای فرهنگی در این المپیاد ورزشی مدنظر خواهد گرفت.

سرپرست فرمانداری فریدونکنارتصریح کرد: شهرستان فریدونکناراز هر نظر آمادگی برگزاری این مسابقات را خواهد داشت  ودر بحث امنیتی و ترافیکی هیچ‌گونه مشکلی نداریم و با تلاش همه دستگاه‌ها این المپیاد فرهنگی و ورزشی و علمی پایگاه‌های مقاومت بسیجاستان مازندران در این شهرستان به نحو احسن انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا