فرمانده سپاه فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز:

عفاف و حجاب یکی از موضوعات با اهمیت در خانواده‌ها است/ترویج سبک زندگی عفیفانه مهم‌ترین پیام این راهپیمائی

بصیر، خیرالله باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز اظهار کرد: راهپیمائی مدافعان حریم خانواده که اجتماعی از همه‌ی گروه‌های جامعه است با هدف ترویج سبک زندگی عفیفانه، مقابله با هجمه‌های پیش‌بینی شده دشمنان در زمینه از بین بردن عفت زنان و مردان جامعه و همچنین فرهنگ سازی گفتمان زندگی عفیفانه همزمان با سراسر کشور فردا(دوشنبه) ساعت ۱۷ از جلوی مسجد جامع تا گلزار شهدای تکیه معصوم‌زاده شهرستان فریدونکنار برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این همایش در نظر دارد تا موجب همکاری و هم‌افزایی بیشتر سازمان‌ها، نهادها و موسسه‌های مردم نهاد در زمینه حجاب و عفاف شود و در این زمینه  لازم است تا تمامی دستگاه‌های مربوطه با یکدیگر تعامل لازم را داشته باشند.

فرمانده سپاه فریدونکنار تصریح کرد: متاسفانه برخی از مسافرانی که در تعطیلات تابستانی به فریدونکنار سفر می‌کنند با عدم رعایت عفت عمومی موجب خدشه‌دار شدن چهره‌ی این خطه‌ی مبارک می‌شوند.

باقرزاده در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه چه اقداماتی برای برخورد با بدحجابی در شهرستان فریدونکنار صورت گرفته است گفت: ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر فریدونکنار به ریاست امام‌جمعه این شهرستان از ابتدای سال ۹۵ شروع به فعالیت کرد و در گام اول تلاش می‌کند تا با روش تذکرلسانی از بروز هرگونه ناهنجاری جلوگیری به عمل آورد.

وی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب یکی از موضوعات با اهمیت در خانواده‌ها است خاطرنشان کرد: زندگی عفیفانه باعث می‌شود فرزندان موفق در زمینه‌های مختلف تربیت شوند و لازم است آقایان و بانوان این امر را در خانواده خود رعایت کنند.

فرمانده سپاه فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پنجمین جشنواره ساحل سالم و پارک پاک از هفته گذشته در پارک لاله فریدونکنار و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه و شهرداری این شهرستان برای تقویت نشاط‌ و شادابی و معرفی فرهنگ شهرستان فریدونکنار در حال برگزاری است.

باقرزاده در پایان تصریح کرد: اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده عفاف و حجاب با همکاری فرمانداری، اداره آموزش و پرورش، اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی، کمیته امداد، اداره ورزش و جوانان، سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نهادها در شهرستان فریدونکنار برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا