ممنون کاپیتان با غیرت + فیلم

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، نماد غیرت و تعصب بارسلونا خداحافظی کرد؛ کسی که درد را احساس نمی‌کرد، وقتی پای تیمش درمیان بود با سری بسته به میدان می‌رفت و سربسته جواب حریف را می‌داد، هیچ چیز جلودارش نبود. شاید سرش غرق خون بود اما رگ های آبی رنگ غیرتش و خون اناریش مسکنی بود برای درد آن لحظه، لحظه ای که پیروزی تیم جای دردش را به خوبی پر می‌کرد! آری کارلس پویول از بارسلونا خداحافظی کرد…… 
کارلس پویول شب گذشته در نشستی خبری اعلام کرد که در پایان فصل به حضورش در بارسلونا پایان خواهد داد. وی ۱۵ فصل در این باشگاه حضور داشت و توانست در نیوکمپ به ۲۱ افتخار دست یابد.
 
در حالی که هنوز دو سال از قرارداد پویول با باشگاه باقی مانده وی اظهار داشت: در پایان فصل دیگر بازیکن بارسلونا نخواهم بود. نمی‌دانم که بعد از سی‌ام ژوئن می‌خواهم چه کاری انجام دهم. نمی‌خواهم ادامه دهم؛ به استراحت نیاز دارم.
 
پویول ادامه داد: در توافق با باشگاه دو سال باقی مانده در قراردادم را فسخ کردم. در ژوئن دیداری عمومی خواهم داشت تا خداحافظی کنم. امروز کارم تمام نمی‌شود. تا آخر فصل برای باشگاه خواهم جنگید؛ بنابراین تیم می‌تواند به اهدافش برسد.
این بازیکن ۳۵ ساله که نماد غیرت تصمیم گرفته است به دلیل شرایط بدنی کفش‌هایش را در نیوکمپ بیاویزد، خاطرنشان کرد: بعد از دو عمل جراحی فکر نمی‌کنم دیگر بتوانم به اوج برگردم. دوران نقاهت من بسیار پیچیده‌تر از حد انتظار بود و من به استراحت نیاز دارم.
 
به گزارش مشرق، پویول ۱۵ فصل در نیوکمپ حضور داشت و یکی از بازیکنان کلیدی باشگاه و لاماسیا و الگوی موفقی به شمار می‌رفت؛ الگوی شجاعت، سخت‌کوشی، تلاش و افتخار.
سایت باشگاه بارسلونا در کلیپی کوتاه با عنوان “Gràcies Puyol” از سخت کوشی ها و افتخارات این کاپیتان تشکر کرد :
۵۱۰۸۱۶_۸۲۶٫flv | دانلود فیلم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا