جام سرداران و 350 شهید فریدونکنار برگزار شد؛

شهدای اصناف کاپ قهرمانی را بالای سر برد/ تصاویر

بصیر، پس از برگزاری ۳ دیدار زیبا و مهیج تیم فوتبال شهدای اصناف با برتری برابر رقبای خود کاپ قهرمان این دوره از رقابت‌ها را بالای سر برد.

در این رقابت‌ها که با حضور سه تیم هیئت رزمندگان، زنده‌یاد علیرضا رضایی و شهدای اصناف در استادیوم شهید کریم آزادی فریدونکنار برگزار شد، تیم شهدای اصناف با دو پیروزی کاپ قهرمانی را بالای سر برد.

در دیدار نخست شهدای اصناف در یک بازی درگیرانه و سخت در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۳ از سد تیم زنده‌یاد علیرضا رضایی گذشت و در دیدار دوم نیز هیئت رزمندگان با دوگل از تیم خوب زنده‌یاد علیرضا رضایی را از سد راه بر داشت.

در دیدار پایانی که تعیین کننده قهرمان این دوره از رقابت‌ها بود، تیم فوتبال شهدای اصناف با یک گل از سد تیم هیئت رزمندگان گذشت و بدین ترتیب قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

نکته جالب توجه این دیدار گلزنی سردار ولی‌الله نانواکناری از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و کاندیدای سابق مجلس شورای اسلامی از شهرستان‌های بابلسر  فریدونکنار بود.

در این رقابت‌ها که با حضور مسئولان شهرستان و فرمانده حوزه بسیج و روسای اتحادیه‌های صنفی اتاق اصناف برگزار شد به دو نفر از برترین بازیکن‌های هر تیم جوایزی اهدا شد، همچنین از سوی رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار، اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

DSC_0201

DSC_0269

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا