پیگیری مطالبات مردم وظیفه مسئولان است/ ایجاد ناامیدی و ناکارآمد نشان دادن نظام؛ فتنه جدید دشمن

به گزارش بصیرنیوز،

حجت‌الاسلام محمدحسن شریف‌تبار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بهنمیر از حضور آگاهانه مردم سراسر کشور در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر تشکر و اظهار کرد: وظیفه همه مسئولان قدردانی از ملت و پیگیری مطالبات مردم است.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه در کنار ملت هستند، افزود: امامان جمعه به عنوان زبان گویای ملت، پیگیر حل مشکلات مردم هستند و در دعوت به وحدت، انسجام ملت، افشای خط نفاق و تبیین اهداف شهدا و امام شهدا اقدام می‌کنند.

امام جمعه بهنمیر تصریح کرد: به لطف خدا و حضور آگاهانه مردم، در فتنه ۹۶ تیر آمریکا به سنگ خورد و بینی استکبار به خاک مالیده شد.

شریف‌تبار درباره فتنه اخیر، گفت: نباید فتنه‌ها را پایان‌یافته تلقی کنیم و باید از اغتشاشات اخیر درس گرفت.

وی با بیان اینکه دشمنان منتظر فرصت برای ضربه زدن به ملت ایران هستند، خاطرنشان کرد: فتنه جدید دشمن ایجاد ناامیدی در مردم و ناکارآمد نشان دادن نظام است.

خطیب جمعه بهنمیر ادامه داد: از راه‌های سوءاستفاده دشمن، مشکلات اقتصادی و فساد است که حل مشکلات اقتصادی و مبارزه جدی با فساد از مطالبات مهم مردم است.

شریف‌تبار با تاکید بر اینکه وحدت و همبستگی در خنثی کردن فتنه نقش مهمی داشته است، بیان کرد: تکیه‌گاه انقلاب و نظام پس از خداوند مردم هستند، البته مسئولان در حل مشکلات مردم اقداماتی انجام داده‌اند اما باید در مشکلات معیشتی مردم جدیت بیشتری انجام گیرد.

وی در پایان گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی و پیگیری تولید و اشتغال است که راه غلبه بر دشمنان نیز اتحاد، همدلی و افزایش اقتدار نظام است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا