حوزه بسیج اصناف فریدونکنار در یک نگاه

به گزارش بصیر،ابوالقاسم فرجی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهان پایگاه های مقاومت حوزه بسیج اصناف، اعضای شورای حوزه و هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان و عرض تبریک گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حوزه بسیج اصناف شهرستان فریدونکنار با ۵۷ شهید سرافراز اصناف به علمداری سردار سپاه اسلام حاج حسین بصیر، دارای ۲۹ پایگاه می باشد که مزین به نام شهدا است.
وی تصریح کرد: این حوزه دارای ۴۵ کادر بسیجی آموزش دیده و بیش از ۱۱۰۰ بسیجی عادی و فعال ماموریت های بسیج را دنبال می کند و دو هیئت مذهبی نیز در بازار فعال اند که در طی سال برنامه های شاخص همچون (عزاداری، جشن و اعیاد، زیارت عاشورا، محفل انس با قرآن، نماز جماعت، نشست بصیرتی، آموزش فقه اسلامی بازار، امر به معروف و نهی از منکر) به طور منظم انجام می دهند.
فرجی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی اتاق اصناف شهرستان و اتحادیه های تحت پوشش، اظهار داشت: رژه موتوری، ایستگاههای صلواتی، جشن ولادت آقا امام زمان، مسابقات ورزشی، شرکت در ماموریت های بسیج و دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران از برنامه های محوری است که با همکاری اتاق اصناف شهرستان برگزار می گردد.
وی با بیان اینکه اتاق اصناف و حوزه بسیج با برگزاری ۸ یادواره شهدای اصناف سرآمد در استان مازندران هستند، عنوان داشت: در برنامه های مختلف از بسیجیان فعال و نخبه با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل می شود.
دبیر مجمع امور صنفی شهرستان فریدونکنار خاطرنشان کرد: عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری نمایشگاه اصناف، نشست بصیرتی، تجلیل از جانبازان، حضوری پررنگ در هفته های دفاع مقدس و بسیج، حضوری پرشور در نشست بصیرتی سیاسی ۹ دی و همایش هایی از جمله ۵ آذر از دیگر برنامه های شاخص این حوزه در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بوده است.
وی از آموزش ۲۰ بسیجی برای ارتقاء از فعال به کادر خبر داد و یادآور شد: این آموزش ها در طی ۳ روز و با حضور ۱۰ استاد و مربی در حسینیه حضرت قائم(عج) بازار قائم فریدونکنار برگزار شد.
فرجی از دیدار فرمانده هان پایگاه ها و اعضای شورا بسیج اصناف با امام جمعه شهرستان در هفته مبارک بسیج خبر داد و گفت: در این مراسم ابتدا به طور مختصر عملکرد حوزه بسیج اصناف در سال جاری تشریح شد و در ادامه حجت الاسلام جلالی رهنمود های لازم را ایراد داشتند.
فرمانده حوزه بسیج اصناف اظهار داشت: نقش اصناف در انقلاب به عنوان بازوان اصلی انقلاب مهم و اساسی بود و در ۸ سال دفاع مقدس نیز هم به عنوان رزمنده و هم به عنوان نیروهای پشتیبانی کننده جنگ به دفاع از آرمانها و عقاید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداختند و امروز نیز در ماموریت های مختلف بسیج به عنوان سرباز ولایت از دستاوردهای نظام حراست و پاسداری می کند.
فرجی از حمایت فرماندهی محترم سپاه ناحیه شهرستان فریدونکنار سرهنگ پاسدار سید ولی میرشفیعی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه حجت الاسلام نجار فیروزجائی، فرمانده سازمان بسیج اصناف سرهنگ خوبکار، فرماندار شهرستان علی قاسمی، رئیس اداره صنعت،معدن، تجارت روح الله ناصحی، رئیس اتاق اصناف مهدی باقرزاده فریدونی به ویژه فرمانده هان محترم و بسیجیان عزیز که در ماموریت های محوله وی را حمایت می کنند تقدیر و تشکر نمود.

 

DSCN0042

DSCN0059

DSCN0095

DSCN0140

DSCN0159

DSCN0254

DSCN2535

DSCN2627

DSCN2770

DSCN3061

DSCN9710

DSCN9988

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا