هلاکت ۴۰ تروریست در مرز‌های ترکیه طی درگیری با ارتش سوریه

به گزارش بصیر به نقل از  گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ،‌ منابع خبری در سوریه اعلام کردند که ارتش این کشور موفق شده است طی درگیری با تروریست‌های جبهه النصره در منطقه “کسب” در مرز ترکیه، ۴۰ تن از آنان را به هلاکت رسانده و ۱۲ تن دیگر را به اسارت درآورد.

این درحالی است که منابع نظامی تاکید کردند، در میان تروریست‌های به هلاکت رسیده فرماندهان جبهه النصره در مناطق “جبل ترکمان” و “الساحل” نیز به چشم می‌خورند.

لازم به ذکر است که پایگاه العهد از اطلاعاتی خبر داد که بر دست داشتن عربستان و ترکیه در حمله بزرگ گروههای تروریستی تکفیری به منطقه “کسب” حومه لاذقیه شمالی تصریح می کند. تروریستها حملات خود به حومه لاذقیه را “معرکه الانفال” را نامیده اند.

این رسانه فاش کرد آمادگیها برای این حمله از چندین ماه پیش آغاز شده بود به طوری که جبهه النصره، گروه موسوم به گردانهای انصارالشام، جبهه اسلامی، گروه موسوم به حرکه شام الاسلام و جبهه ثوار سوریه در این حمله مشارکت کردند.

این رسانه فاش کرد اتاق عملیات ویژه ای برای رهبری این حمله تحت نظارت سازمان اطلاعات ترکیه در منطقه اسکندرون که سوریه بر اشغالی بودن از سوی ترکیه تاکید می کند، تشکیل شده است. فردی به نام عبدالله المحسینی که سعودی الاصل و از سوی سازمان اطلاعات عربستان برای پیگیری حومه لاذقیه شمالی مامور شده، بر این اتاق ویژه نظارت دارد.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا