مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

تشکیل تعاونی مهم‌ترین بستر توسعه در فریدونکنار است

بصیر،وحیده نگین در جمع مردم فریدونکنار در سالن اجتماعات اردوگاه شهید رجایی، اظهار کرد: در نیم قرن اخیر توسعه منطقه‌ای تحت تاثیر مقتضیات سیاسی اجتماعی کشور دچار تغییر و تحولات زیادی شده است .

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی به صورت متوازن باید صورت بگیرد تا نابرابربی‌ها کاهش یابد، خاطرنشان کرد: عدم توازن و تعادل به توسعه متوازن در کشور موجب شده تا با پدیده مهاجرت روبه رو شویم.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: مهم‌ترین گروهی که از این مهاجرت آسیب می‌بینند زنان هستند.

نگین با اشاره به اینکه الگوهای رشد اقتصادی به وسیله نیروی انسانی تغییر پیدا کرده است، گفت: هر چقدر زمینه مشارکت زنان بالاتر رود بهتر می توانند به خانواده خود خدمت کنند.

وی با اشاره به اینکه زنانی که مشارکت دارند سهم بیشتری از درآمد خود را به بحث آموزش خانواده خود اختصاص می‌دهند، خاطرنشان کرد: زنان تاثیرات بین نسلی در رشد و توسعه جامعه دارند و این توانمندی در بین زنان وجود دارد که با حفظ منویات اخلاقی در توسعه کشور ما نقش فراوانی را ایفا کنند.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه مازندران به نسبت کل کشور کمترین کارگاه‌های بیمه شده را داریم، افزود: با توجه به امکانات فریدونکنار، تعاونی‌ها بستر مناسبی برای ورود زنان به عرصه اقتصاد منطقه و کشور است.

نگین در پایان افزود: تعاونی‌ها را شبکه سازی کنید و بدین ترتیب بازاریابی نیز به راحتی صورت می پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا