تیم فوتسال راه ساری به بقا در لیگ برتر فوتسال کشور امیدوارتر شد

 

به گزارش بصیر به نقل از خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که عصر روز جمعه در تالار ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار شد ، تیم راه دساری با نتیجه ۵ بر ۴ از سد تیم دبیری تبریز گذشت .

این مسابقه با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون حضور تماشاگر برگزار شد و علاوه بر نبود تماشاگر ، ˈ وحید شمسایی ˈ مربی – بازیکن تیم دبیری تبریز نیز به دلیل محرومیت ، قادر به همراهی تیمش نبود و از روی سکوها، بازی شاگردان تیمش را تماشا کرد .

ˈ حمید رضا مرادخانیˈ (۲ گل)، ˈمحمود لطفیˈ، ˈحمید سالاریˈ و ˈاحمد دست یارانˈ برای تیم راه ساری در این مسابقه حساس گلزنی کردند .

گل های تیم دبیری تبریز نیز توسط ˈ بابک اکبریˈ، ˈنادر حنیفیˈ، ˈبهروز جعفریˈ و ˈمیثم ایلانلو ˈ وارد دروازه تیم راه ساری شد .

تبریزی ها که با قرار داشتن در صدر جدول رده بندی ، بخت اول کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها هستند با پذیرش شکست مقابل تیم انتهای جدولی راه ساری ، رقبا را برای رسیدن به این عنوان امیدوار کردند .

راه ساری که هفته گذشته نیز موفق به برتری در دیدار خارج از خانه مقابل هلال احمر تبریز شده بود ، با کسب این برتری ۱۱ امتیاز شد و با یک پله صعود در جدول رده بندی ، فاصله خود با تیم های بالای جدولی را کاهش داد و به بقا در جدول این رقابت ها امیدوارتر شد .

قضاوت این دیدار بر عهده ˈعلیرضا رمضانیˈ و ˈحمید کاشانی ˈبود و ˈحمید سالاریˈ بازیکن تیم راه ساری ، تنها بازیکنی بود که داوران را مجبور به استفاد ه از کارت زرد کرد .

تیم فوتسال راه ساری با کسب این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و با یک رده صعود در مکان سیزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت.ک/۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا