فرمانده سپاه کربلا مازندران

باید در مقابل یاوه گویی دشمن با قدرت ایستاد

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، سردار سید محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بهشهر،مجموعه سپاه را نعمت بزرگ الهی دانست و گفت:همه کارها باید با اخلاص انجام شود واگر کارها با اخلاص انجام شود می توان به نظام و انقلاب خدمت کرد.

وی افزود:با اخلاص در عمل می توان فرهنگ بسیج و شهادت را در جامعه ترویج داد.

شاهچراغی با بیان اینکه مسئولیت،موقعیت نیست بلکه وظیفه خدمت است ، بیان داشت:همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند باید جوانان را در موقعیت های حساس قرار دهیم.

شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دوجریان در دنیا در حال پیشرفت و حکومت هستند. یکی جریان استکبار و غرب  که به دنبال حکومتی بر مبنای بی دینی ، هرزه گری و بی قانونی به وسیله ابزارهای متفاوتی است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اضافه کرد:از سوی دیگری جریان انقلاب اسلامی در دنیا در حال پیشرفت است که امروز شاهد تقابل این دوجریان هستم که به فرموده امام راحل انقلاب اسلامی به دنبال سعادت مردم است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تاکید کرد: باید در مقابل یاوه گویی دشمن با قدرت ایستاد و مقاومت کرد.

شاهچراغی به عنصر ایمان اشاره کرد و گفت: دراین برهه از زمان وظیفه ماست قبل از ظهور به آموزش بپردازیم و پایگاه های بسیح  یکی از همین اهداف اموزش است.

مراسم تودیع معارفه فرمانده سپاه بهشهر امروز با حضور آیت الله جباری عضو خبرگان رهبری، فرماندار بهشهر،نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در سپاه ناحیه بهشهر برگزار شد و سرهنگ نجفی بعنوان فرمانده سپاه ناحیه بهشهر معرفی و از سرهنگ حیدریان فرمانده سابق تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا