مدیرمسئول مجله سرزمین ورزش در دفتر بصیرنیوز؛

بصیرنیوز در فریدونکنار و مازندران جایگاه مناسبی پیدا کرده است

بصیر، مجید پورعلی در گفت‌و‌گو با مدیرمسئول و سردبیر بصیرنیوز در دفتر این پایگاه خبری با بیان این مطلب، اظهار کرد: امروز حضور در فضای مجازی یک اصل به شمار می‌آید و باید نسبت به این موضوع با قدرت ورود کرد.
مدیرمسئول مجله سرزمین ورزش تصریح کرد: بصیرنیوز با نگاه مطالبه‌گری همواره با در اختیار داشتن اسناد مربوط اقدام به انتشار اخبار می‌کند که این موضوع در بسیاری از رسانه‌ها دیده نمی‌شود.

photo_2016-07-20_11-31-02
ابوالقاسم فرجی سردبیر بصیرنیوز نیز در این نشست با بیان اینکه بصیرنیوز حلقه وصل مردم و مسئولان است، اظهار کرد: مردم فریدونکنار بصیرنیوز را از آن خود می‌دانند و آمار بازدید از این سایت خبری تحلیلی بیان کننده این موضوع است.
وی با بیان اینکه همواره به دنبال سرعت و دقت در انتشار اخبار هستیم، گفت: از انتشار اخبار سهو و بی‌محتوا همواره دوری کردیم.
فرجی تاکید کرد: نگاه بصیرنیوز تنها انتقادی نیست و با پوشش عملکرد مسئولان، به دنبال ایجاد فضایی امیدبخش در جامعه هستیم.
سیداحمد حسینی مدیرمسئول بصیرنیوز نیز در این جلسه با بیان اینکه بصیرنیوز هیچگاه چشمان خود را بر حقایق نمی‌بندد، خاطرنشان کرد: معتقدیم که شخصیت حقوقی مسئولان قابل نقد است و با چشمانی باز عملکردهای آنان را رصد می‌کنیم.
وی تصریح کرد: سرزمین ورزش نیز در بسیاری از مواقع بی‌کیفیتی و ناهنجاری در ورزش مازندران را نپسندیده و با انتشار به موقع اخبار از تبعات بعدی آن جلوگیری کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا