در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز؛

فعالیت‌های حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی فریدونکنار تشریح شد

بصیر، سیدسجاد حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: طرح یاوران ولایت دانش‌آموزی گرامی‌داشت شهید جهاد مغنیه از سوی فرمانده و اعضای شورای واحد دانش‌آموزی در دو مرحله ۴ و ۷ روز با موضوع‌های عقیدتی، بصیرتی، مهارتی و تخصصی در مدارس دخترانه شاهد الغدیر ویژه دختران و دبیرستان امام‌علی(ع) و شهید جهانیان ویژه برادران، به تعداد ۸۰ نفر برگزار شد.

وی افزود: دوره ۷ روزه از سوم تا نهم مرداماه و دوره ۴ روزه نیز به مدت یک ماه از ۳۱ مرداد تا ۳۰ شهریور امسال برگزار شد که سیدعظیم اسماعیل‌زاده مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار سخنران افتتاحیه و سرهنگ سیدولی میرشفیعی فرمانده سپاه فریدونکنار سخنران اختتامیه این دوره بوده‌اند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی فریدونکنار خاطرنشان کرد: اجرای اردوی مربیان صالحین، اعزام سرگروه‌های صالحین به دوره آموزشی مقدماتی و اجرای طرح هجرت یک و ۱۰ روز در سطح مدارس از دیگر برنامه‌هایی است که از سوی این حوزه در تابستان امسال اجرا شد.

حسینی با بیان اینکه اردوی هجرت ۷ روزه دانش‌آموزی را نیز در تابستان امسال اجرا کردیم، اظهار کرد: برگزاری همایش سرمربیان آمادگی دفاعی مدارس استانی در نمازخانه سپاه ناحیه و برگزاری جلسات شورای قشر علوی و فاطمی از دیگر برنامه‌های اجرایی این حوزه بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا