ستاره های فوتبال دنیا که به ایران آمدند+عکس

بصیرنیوز، چند وقتی بیشتر نیست که سلفی بازها دنیا را به جایی ترسناک برای سلبریتی ها تبدل کرده اند اما حداقل در ایران چهره ها و نام های بزرگ دنیا فوتبال هیچ وقت روی آرامش ندیده اند و قربانی رفتارها وب رخوردهای متوقعانه و به دور از اصول حرفه ای شده اند. اگر فکر می کنید که فوتبالیست ها به خاطر همین معروف می شوند، حرفتان درست است اما در ایران حاشیه های این معروفیت همیشه دردسر ساز بوده است؛ جایی که هیجان تماشای یک ستاره همیشه بی نظمی به بار می آورد و معمولا ستاره ها را به مرز انفجار می رساند.

پله
قربانیان نگون بخت دنیای فوتبال، در ایران!
اردیبهشت ۱۳۵۰ بهترین ستاره فوتبال دنیا به ایران آمد و رو به روی تیم منتخب تهران قرار گرفت. می گویند قبل از بازی آنقدر هواداران و حتی مسوولان برگزارکننده بازی پیراهن پله را کشیده بودند که عصبی شده بود. این عصبانیت وقتی با قضاوت افتضاح رضا موزون، دارو مسابقه رو به رو شد که تفهیم شده بود ساتوز نباید گل های بیشتری بزند و سه گل برزیلی ها در نیمه دوم را خطا و آفساید اعلام کرد. صدای پله دیگر درآمد و بعد از پایان مسابقه حاضر نشد پیراهنش را به بازیکنان ایرانی بدهد.

روبرتو کارلوس

قربانیان نگون بخت دنیای فوتبال، در ایران!
عصبانیت روبرتو کارلوس از دست خبرنگارهایی که در فرودگاه امام دور و برش ریخته بودند و آرامش ستاره فوتبال برزیل را در ساعت ۴ صبح بهم ریخته بودند، یکی دیگر از خاطرات تلخی است که در ذهن ستاره های فوتبال ثبت کرده ایم. با این که ما ایرانی ها به خوش استقبالی و بدبدرقگی معروف ایم، اما در مورد روبرتو کارلوس در هر دو مورد قافیه را باختیم؛ در بازگشت روبرتو کارلوس از ایران، یکی از هواداران ایرانی فوتبال برزیل در فرودگاه امام، به کارلوس نزدیک شد و به او پس گردنی زد تا ستاره چپ پای سال های دور رئال مادرید با خشم ایران را ترک کند.

لوتار ماتئوس

قربانیان نگون بخت دنیای فوتبال، در ایران!
داستان حضور لوتار ماتئوس در برنامه ورزش از نگاه دو حاشیه های زیادی داشت. مدیر برنامه های او «س.س» که دختر یک پروفسور ایرانی است و رابطه اش با یکی از لژیونرهای ایران پیش از جام جهانی ۲۰۰۶ حاشیه های زیادی در رسانه ها درست کرده بود، لوتار ماتئوس بعد از گرفتن حدود ۱۰۰ هزار یورو، از سوالاتی که درباره زندگی شخصی اش در برنامه تلویزیونی پرسیده شد، شکایت داشت. ضبط صحنه های شام خوردن ماتئوس هم باعث دلخوری ماتئوس شد که البته واکنش علی دایی را هم برانگیخت. در هر صورت لوتار هم به خاطر رفتارهای غیرحرفه ای با عصبانیت از ایران رفت.

مالدینی

قربانیان نگون بخت دنیای فوتبال، در ایران!
وقتی پیشکسوتان باشگاه آث میلان برای یک بازی دوستانه با پیشکسوتان پرسپولیس به ایران آمد، جمعیتی چندهزار نفری از عاشقان فوتبال ایتالیا خودشان را به فرودگاه رسانده بودند تا پائولو مالدینی بزرگ را از نزدیک ببینند. هواداران پائولو مالدینی از سر و کلوش بالا رفتند و او را کلافه کردند. اما ماجرایی که باعث شد این ستاره قید حضور در برنامه های عمومی را بزند، رفتار زشتی بود که در فرودگاه  با او شد.
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا