مدیرآموزش پرورش فریدونکنار مطرح کرد:

از تریبون یادواره شهدا، استفاده سیاسی نشود!

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در جلسه ستاد شاهد که در بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونکنار برگزار شد با تبریک فرارسیدن ماه رجب و ولادت حضرت علی (ع)، مدیریت را هنر انجام‌دادن کار به وسیله دیگران دانست و گفت: مدیران در صف مقدم فعالیت های آموزشی و پرورشی هستند.

وی اظهار داشت: مدیریت به معنای استفاده از تمامی ظرفیت‌های انسانی، امکانات و منابعی است که در اختیارما است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار علم، تجربه، مهارت و هنر را چهار اصل مهمی دانست که مدیران باید به آن توجه کنند.

اسماعیل‌زاده در ادامه از نواخته شدن زنگ شهید بصیرت در تاریخ دوم اردیبهشت در تمامی مدارس فریدونکنار خبر داد و اظهار داشت: امسال برای نخستین بار در سالروز شهادت سردار ملی و قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا، حاج حسین بصیر، زنگ شهید بصیرت در مراسم آغازین تمامی مدارس شهرستان فریدونکنار به صدا در می‌آید.

وی ادامه داد:خلاصه‌ای از زندگی‌نامه، مسئولیت‌ها و وصیت‌نامه شهید بصیر در یک صفحه تهیه شده و پس از نواخته‌شدن زنگ شهید بصیرت در تمامی مدارس قرائت می‌شود.

اسماعیل‌زاده تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های ما در این روز، حضور راویان دفاع مقدس که از هم‌رزمان شهید بصیر هستند ،در۵ مدرسه به صورت همزمان، و نصب بنرهای این شهید ملی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار گفت: در یک مدرسه نیز برنامه‌ای گسترده‌تر با حضور خانواده شهید و مسئولان شهری به صورت ویژه برگزار می‌شود.

اسماعیل زاده در پایان با تأکید بر عدم استفاده ابزاری و سیاسی از تریبون‌های مراسم یادواره شهدا، خاطرنشان کرد: برگزاری این مراسم، طی یک هماهنگی با خانواده این شهید بزرگوار و تنها به دلیل شناساندن بیشتر این سردار ملی به دانش‌آموزان شهرستان فریدونکنار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا