بصیر گزارش می دهد

کمپین آزادی های یواشکی یا حیازدائی از زن ایرانی؟

به گزارش بصیر، تشکیل کمپینی با نام «آزادی های یواشکی» در شبکه اجتماعی فیس بوک این روزها به سوژه مورد علاقه رسانه های داخلی و خارجی تبدیل شده است.

هر چند تعداد زیادی از افرادی که تصاویرشان در این کمپین منتشر شده؛ مدعی سرقت اطلاعات شخصی شان بوده و اعلام می دارند که این تصاویر را برای انتشار در کمپین ارسال نکرده اند اما اراده ایجادکنندگان این کمپین برای برداشتن گامی دیگر در مسیر حیازدائی از زن ایرانی، مسئله ای است که نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

چگونه است که  برهنه شدن در اماکن عمومی و ارسال تصاویر مرتبط با آن برای انتشار در کمپین، مصداقی از آزادی تلقی می شود؟

آیا آزادی با این تفسیر را نمی توان مفهومی معادل فساد دانست که با واژه هایی عوام فریبانه ماهیت سخیف خود را پنهان نموده است؟

انتخاب عنوان «آزادی یواشکی» برای این کمپین تداعی کننده شرایط بغرنج برای زنان ایرانی است.

شرایطی که زنان از آزادی های خود محروم بوده و باید به اعمال «یواشکی» روی بیاورند. اما سوال اینجاست که زنان ایران بیشتر محتاج آزادی های یواشکی هستند یا زنان غربی؟

چرا حقوق زنان شاغل در برخی کشورهای غربی مدعی آزادی حقوق زن با مردان دارای تفاوت فاحشی است؟ زنان ایرانی محتاج آزادی های یواشکی هستند یا زنان ارتش آمریکا که در حدود شصت و پنج درصدشان از سوی مردان همکار مورد تعرض جنسی قرار گرفته و حق اعتراض ندارند؟

چرا کوتوله های بی اعتبار سیاسی همچون «مسیح علی نژاد»  که تشت رسوائی شان در تولید اخبار جعلی و جهت دار بر زمین افتاده است؛ اینک تغییر تاکتیک داده و این بار برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران مسیر فرهنگی را برگزیده اند؟

بی شک پروژه آزادی یواشکی؛ ماهیتی جز حیازدائی آشکار نداشته و عفت زن ایرانی را نشانه رفته است، چرا که اربابان مسیح علی نژاد به خوبی دریافته اند پاشنه آشیل فرهنگ کشور، تقید وصف نشدنی زنان ایران اسلامی به ارزش هایی والا همچون حجاب است که کشور را در برابر هر توطئه ای آسیب ناپذیر خواهد نمود.

هوشیار باشیم که ایادی وطن فروش رسانه های سلطه همچون هیچگاه در معنای حقیقی کلمه، خیرخواه مردم ایران نبوده و نیستند و جز فروپاشی کانون خانواده و درهم شکستن مرزهای فرهنگی و عقیدتی کشور رویائی در سر ندارند.

 

 

منبع: بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا