تکرار/ فرماندار فریدونکنار مطرح کرد:

کاهش تورم در دولت تدبیر از ۴۰ به ۱۵ درصد/ امروز از ظرفیت سایت‌ها برای تخریب، سیاه‌نمایی و خالی کردن دل مردم استفاده می‌شود

بصیر، مهرداد ابراهیمی در نخستین جلسه شورای اداری فریدونکنار در سال ۹۴ در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، با اشاره به در پیش بودن سالروز انتخابات ۲۴ خرداد سال ۹۲، اظهار کرد: مردم ایران در این روز به پای صندوق‌های رای رفتند و بر اساس جمهوریت و وفاداری به ولایت فقیه و در راه آرمان‌های شهدا به رئیس‌جمهور منتخب رای دادند.

وی با اشاره به کنترل و کاهش تورم در دولت تدبیر از ۴۰ به ۱۵ درصد، تصریح کرد: در سال‌های گذشته فضای سرمایه‌گذاری در کشور به آرامش رسیده است.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: بر همه ما واجب است تا در برابر تمامی فشارهای اقتصادی، امنیتی و زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی بایستیم و به رشد و بالندگی دست پیدا کنیم.

ابراهیمی همچنین با اشاره به افزایش بودجه ملی در سال ۹۳، نسبت به سال‌های ۹۱ و ۹۲، اذعان کرد: در سال‌های گذشته تخصیص بودجه کمتر از ۱۷ درصد بوده است که این امر در سال ۹۳ به ۷۸ درصد رسید.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در دولت تدبیر برنج بومی در سبد کالای اعطایی دولت قرار گرفت، گفت: این کار انبار پر از برنج کشاورزان را خالی و آنها را از یک بحران خارج کرد.

فرماندار فریدونکنار در ادامه با اشاره به اینکه در دهه فجر سال ۱۳۹۳ شاهد رشد ۱۰۰ درصدی پروژه‌های استان و رشد ۱۵۰ درصدی ارزش ریالی آن بوده‌ایم، اظهار کرد: در حوزه سلامت کار به جایی رسید که اغنیاء به سمت بیمارستان‌های دولتی آمدند و این یک رشد چشمگیر است.

ابراهیمی با بیان اینکه شاهد رشد زیادی در سیاست‌خارجی در دولت تدبیر بوده‌ایم، تصریح کرد: بسیاری از کشورهای قدرتمند دنیا خواهان برقراری ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی افراد موظفند تا از رهبری، رئیس‌جمهور، دولت و مسئولان نظام حمایت و پشتیبانی کنیم، اذعان کرد: باید خوبی‌ها را تقویت کرد و نقاط ضعف را در خفا به یکدیگر گوشزد کنیم.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه کسی حق ندارد ناامیدی را در جامعه تقویت کند، اظهار کرد: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای بالندگی این نظام استفاده شود.

ابراهیمی افزود: امروز از تمام ظرفیت سایت‌ها برای تخریب، سیاه‌نمایی و خالی کردن دل مردم استفاده می‌شود و این با اصل درستی نظام منافات دارد.

وی خاطرنشان کرد: برخی‌ها در خارج به موضوعات دامن می‌زنند و به دنبال تضعیف روحیه و امید در بین مردم هستند اما برخی در داخل نیز با آنها همراه شده‌اند.

این مسئول با اشاره به حوادث اخیر شهرستان مهاباد، اظهار کرد: این مشکلات و چالش‌هایی که برای نظام در قضیه مهاباد به وقوع پیوست نتیجه سیاه‌نمایی برخی افراد در گذشته این شهرستان بوده است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در فریدونکنار گفت: امیدواریم برخی از افراد شرایط خاص مملکت را درک کنند و وارد حوزه ترویج ناجوانمردانه و پروپاگاندا نشوند.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت ۷۱ درصدی پنجره طلایی جمعیتی در کشور، اذعان کرد: با وجود حدود ۱۰ میلیون دانشجو که نشان‌دهنده سطح سواد بالایی در کشور است، نیاز به اعتمادسازی و کارهای فرهنگی داریم.

فرماندار فریدونکنار افزود: در برخی اوقات سرمایه‌های اجتماعی در کشور آسیب می‌بینند و فرصت‌ها تبدیل به تهدید می‌شوند که نباید اجازه این کار را بدهیم.

وی در پایان سخنان خود در بخش نخست این جلسه با اشاره به اینکه باید افکار عمومی را جدی گرفت، گفت: تبلیغات بسیار مفید و موثر است و نباید به راحتی از کنار آن گذشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا