رئیس جمعیت هلال‌احمر فریدونکنار:

اعضای شورای اجرایی و بازرسی جمعیت هلال‌احمر فریدونکنار مشخص شدند

بصیر، هادی شفیع‌زاده در انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر در فریدونکنار، با بیان اینکه هلال‌احمر یک سازمان مردمی و عام المنفعه است، اظهار کرد: و این انتخابات هر ۴ سال یکبار برگزار می‌شود و مشارکت حداکثری اعضا تائید کننده مردمی بودن این جمعیت است.

وی با تشکر از شورای اجرایی هلال‌احمر فریدونکنار که در ۴ سال گذشته زحمات فراوانی کشیدند، تصریح کرد: یاد و نام گذشتگان جمعیت هلال‌احمر فریدونکنار مرحوم رجبعلی اسدی، غلام‌عباس صادقی‌فر، احمد مولایی و تنها شهید کارمند و امدادگر هلال‌احمر این شهرستان شهید محمود رسولی را گرامی‌می‌داریم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان فریدونکنار با گرامی‌داشت یاد و نام شهدای مدافع حرم به ویژه شهید عابدینی، اظهار کرد: نیروهای جمعیت هلال‌احمر و امدادگران باید به صورت منظم و یکپارچه در این مراسم حضور داشته باشند تا فرهنگ ایثار و شهادت زنده بماند و این نظام و انقلاب در کنار رهبری تداوم داشته باشد.

شفیع‌زاده با بیان اینکه شورای اجرایی گذشته زمین پایگاه امداد و نجات دریایی را مصوب کرده است، خاطرنشان کرد: شورای اجرایی جدید تلاش کند تا زمین ساخت این پایگاه را تحویل بگیرند و آغاز به احداث کنند.

به گزارش بصیر، ولی‌الله نانواکناری، مهدی آزادی، محمدعلی فتحی، محمد آزادی، مرتضی نجاتبخش، زهرا اسماعیلی، زینب صالحیان، احمد خادمی و سهراب مظهری در این انتخابات شرکت کردند که لی‌الله نانواکناری با کسب ۲۴۱ رای به عنوان نفر نخست برگزیده شد، همچنین مهدی آزادی با ۲۰۶ ، محمدعلی فتحی با ۱۷۲ و مرتضی نجاتبخش با ۱۵۱ رای نفرات دوم تا چهارم شدند و به عضویت شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر فریدونکنار درآمدند.

همچنین محمد آزادی نیز با ۱۶۲ رای به عنوان بازرس این شورا انتخاب شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا