کمبود امکانات موجب جلوگیری از فعالیت مناسب “منفردی” در فریدونکنار شد

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در آئین تکریم و معارفه فرماندار فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با اشاره به جایگاه مدیریت در اسلام، اظهار کرد: مدیریت یک امر فطری است و یکی از ویژگی‌های مدیر خوب شایسته سالار بودن او است.

وی با اشاره به اینکه  مسئولیت‌پذیری نسبت به خون شهدا و دین اسلام از دیگر ویژگی های یک مدیر است، خاطرنشان کرد: مدیر نباید خستگی‌پذیر باشد بلکه باید در زمینه‌های مختلف توانایی لازم  داشته باشد و اگر فردی از توانایی لازم برای مدیریت برخوردار نباشد و مسئولیت بپذیرد نسبت به آن جایگاه خیانت کرده است.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه همه مسئولان باید نسبت به دقایق دینی حساسیت داشته باشند، تصریح کرد: صرفه‌جویی از دیگر معیارهایی است که برای فرد مدیر لازم است تا با به کارکیری آن بتواند کارهای بیهوده را از مجموعه خود حذف کند.

وی با بیان اینکه کسی برای مدیریت مناسب است که بیشتر برای مردم کار کند، گفت: مدیر باید برای اینکه از خدا از او راضی باشد و به یادگار بماند بیشتر برای مردم کار کند.

جلالی رعایت تقوا را از ویژگی مهم منفردی فرماندار سابق فریدونکنار دانست و یادآور شد: فرماندار سابق فریدونکنار در این مدت تلاش خود را برای توسعه شهرستان به کار گرفت که البته با توجه به کمبود امکانات در فریدونکنار شاید نتوانسته بود کار زیادی را در این شهرستان انجام دهد.

امام جمعه فریدونکنار در پایان حاطرنشان کرد: امید است فرماندار جدید (مهدی نصیری) با استفاده از ظرفیت ها در فریدونکنار گام مثبتی برای این شهرستان بردارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا